۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
رایزنی موفقیت‌ آمیز برای صادرات خرمای استان بوشهر به کشورهای هدف
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

رایزنی موفقیت‌ آمیز برای صادرات خرمای استان بوشهر به کشورهای هدف

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از رایزنی موفقیت آمیز برای صادرات خرمای استان بوشهر خبر داد و گفت: امیدوارم با افزایش کیفیت محصول، شاهد بهبود وضعیت فروش خرما باشیم.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم رفع مشکلات نخلداران و تولیدکنندگان خرما اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان خرما و سایر محصولات کشاورزی وظیفه مسئولان است و مدیریت ارشد استان در این راستا، اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: برپایی میز ملی خرما در دشتستان با موضوع قیمت خرما و با حضور مدیران ملی و نمایندگان ۶ استان خرماخیز، گامی مهم در تثبیت قیمت خرماست و امیدواریم‌به نتایج مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: کوتاه کردن دست دلالان از خواسته‌های بحق تولیدکنندگان است و باید نظارت بیشتر و دقیق‌تری صورت گیرد تا دلالان به اهداف خود نرسند.

محمدی زاده اضافه کرد: رایزنی برای صادرات خرمای استان بوشهر به چندین کشور با موفقیت انجام گرفته و تحقق این مهم موجبات بهبود وضعیت معیشتی نخلداران می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: اتاق بازرگانی باید رایزنی مناسب‌تری با کشورهای هدف داشته و ضمن تسهیل صادرات خرما، کاری کند که قیمت محصول نیز متناسب با خواسته تولیدکنندگان باشد.

محمدی‌زاده گفت: جام جهانی قطر یک فرصت برای صادرات مواد غذایی و میوه‌ و تره‌بار و کالاهای بهداشتی از استان بوشهر به این کشور است و خرما نیز از محصولاتی است که با توجه به ماندگاری بسیار بالا، می‌تواند حجم بالایی از صادرات را به خود اختصاص دهد و درآمد ارزی بسیار خوبی برای تولید کنندگان و نخل داران داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۶٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شکراله IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 0
      جناب استاندار یک سال است که از بیمارستان شهدای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بازنشسته شده ام ولی مطالباتم را پرداخت نکرده اند . لطفاً پیگیری فرمایید باتشکر