۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
مدیر جدید فرودگاه آبادان ظرفیت‌های فرودگاهی را احیا کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مدیر جدید فرودگاه آبادان ظرفیت‌های فرودگاهی را احیا کند

آبادان- کنعانی، یک فعال گردشگری گفت: مدیر جدید فرودگاه بین‌المللی آبادان ظرفیت‌های از دست رفته این فرودگاه را احیا کند.

مجید کنعانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: فرودگاه بین‌المللی آبادان یک فرودگاه با قدمت در کشور است که متاسفانه طی یک سال اخیر با چالش‌هایی مواجه شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری فرودگاه بین‌المللی آبادان عنوان کرد: علیرغم اینکه بیش از یک سال از افتتاح ترمینال جدید این فرودگاه با نام «اروند» گذشته ولی متاسفانه تاکنون درب آن به روی مردم باز نشده و مشخص نیست در چه وضعیتی قرار دارد.

این فعال گردشگری ادامه داد: سرمایش فعلی سالن فرودگاه بین‌المللی آبادان اصلا مطلوب نیست و مسافران را کلافه کرده و در واقع ابتدایی‌ترین موضوع همچنان بر زمین مانده است.

کنعانی افزود: ماکت زرد رنگ ورودی فرودگاه بین‌المللی آبادان با نام «درآگون راپید» که مربوط به اولین هواپیمایی است که در این فرودگاه فرود آماده و همچنین متعلق به یک شرکت ایران-انگلیس بوده به دلیل تصادف، ماه‌ها در ورودی فرودگاه بر زمین افتاده و در شرایط نامناسب نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد مدیر سابق فرودگاه بین‌المللی آبادان، تصریح کرد: عملکرد وی مورد انتقاد جدی فعالان گردشگری بود و در حالی «جواد شمالی نژاد» به‌ عنوان مدیر جدید این فرودگاه‌ منصوب شده که کارهای سختی پیش رو دارد.

این فعال گردشگری خطاب به مدیر جدید فرودگاه بین‌المللی آبادان تاکید کرد: از وی انتظار می‌رود از ظرفیت تحصیلکردگان، نخبگان و فعالان واقعی و دلسوز گردشگری بومی استفاده کند و آنها را در کنار خود بداند و از این طریق ظرفیت‌های از دست رفته فرودگاهی را احیا کند.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha