۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
۴۳۷ قطعه اختصاصی صنعت حفاری در سال ۹۸ بومی سازی شد
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران:

۴۳۷ قطعه اختصاصی صنعت حفاری در سال ۹۸ بومی سازی شد

اهواز - مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه تعامل میان متخصصان و کارشناسان این شرکت و سازندگان و صنعتگران داخلی، تنها در سال گذشته ۴۳۷ قطعه اساسی و مختص صنعت حفاری، تولید داخل شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عرشیان با اشاره به اینکه تنها در سال گذشته ۴۳۷ قطعه اساسی و مختص صنعت حفاری، تولید داخل شد، توضیح داد: با قرار گرفتن این حجم قطعه و دیگر قطعات که پیش از این ساخت داخل شده بود سال گذشته افزون بر ۴۵۰ میلیارد ریال صرفه اقتصادی برای شرکت حاصل شد. 

وی افزود: تعداد کل اقلام اساسی پرمصرف ساخته شده در داخل تاکنون ۶ هزار و ۹۲۳ قطعه می باشد که مرتبط با ۶۰۴ تجهیز کاربردی است. 

عرشیان با بیان اینکه از دستاوردهای سال گذشته اصلاح و یکسان سازی طراحی و دانش فنی ۷۰۴ قلم قطعات و تجهیزات بوده است، اظهار کرد: مجموع قطعات ساخت داخل از سوی این شرکت با احتساب تنوع سازندگان و تکثیر قطعه در زمان حاضر به بیش از  ۲۲ هزار و ۵۰۰ قلم بالغ می گردد. 

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت  شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این مدیریت بنا دارد در سال جهش تولید در تعامل فزآینده با ۲۳۰ سازنده و صنعتگر داخلی، بومی سازی قطعات و تجهیزات را در قیاس با سال قبل به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران است و براساس اساس نامه، اجرای عملیات حفاری به منظور اکتشاف، تولید و بهره برداری از مخازن نفت و گاز و نیز تعمیر و ترمیم آنها ایجاد چاه های تزریقی و انجام کلیه خدمات فنی وابسته اعم از قلمرو داخلی و فلات قاره را بر عهده دارد.

کد خبر: ۱۶٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha