۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
روز معاملات نفت کوره و گازوئیل در رینگ بین‌الملل بورس انرژی

روز معاملات نفت کوره و گازوئیل در رینگ بین‌الملل بورس انرژی

دو محموله ۳۵ هزار تنی از نفت کوره شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران به ارزش بیش از ۵ میلیون دلار معامله شد.

به گزارش بازار، مدیر ارتباطات بورس انرژی ایران گفت: این معامله‌ها از نوع کشف پریمیوم و به ارزش حدود ۷ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال بودند که به‌صورت دریایی و فوب بندرعباس تحویل خریداران خواهند شد.

از دیگر معامله‌های روز چهارشنبه پنج محموله هزار تنی از گازوئیل متعلق به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران بود. در این معاملات که از نوع کشف پریمیوم بودند، رقابتی به ارزش ۲۰۷ هزار و ۶۰۰ دلار (حدود ۵۹ میلیارد ریال) صورت گرفت و ارزش کل معاملات آن ۵ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۶۰۰ دلار (حدود هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال) بود.

در هفته پیش رو نیز دو عرضه گازوئیل در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران انجام خواهد شد. ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ بشکه نفت‌گاز شرکت ملی نفت ایران و ۱۵ هزار تن نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در روز چهارشنبه، ۱۹ مردادماه عرضه می‌شوند. از دیگر عرضه‌های این هفته می‌توان به عرضه ۱۶۰ هزار تن انواع نفتای شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل برای روز شنبه، ۱۵ مردادماه اشاره کرد.

کد خبر: ۱۶۶٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha