۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
سرقت ۴.۵ میلیون دلار سولانا از کیف پول های نرم افزاری| ریزش شدید قیمت سولانا در بازار
تحلیل بازار رمزارزها؛

سرقت ۴.۵ میلیون دلار سولانا از کیف پول های نرم افزاری| ریزش شدید قیمت سولانا در بازار

در پی هک مجدد شبکه سولانا، بسیاری از کیف پول های این رمزارز مورد تهاجم واقع شده و تاکنون، رقمی بین ۴.۵ الی ۸ میلیون دلار از دارایی های سرمایه گذاران این ارز از بین رفته اند.

به گزارش بازار، در پی هک مجدد شبکه سولانا، بسیاری از کیف پول های این رمزارز مورد تهاجم واقع شده و تاکنون، رقمی بین ۴.۵ الی ۸ میلیون دلار از دارایی های سرمایه گذاران این ارز از بین رفته اند.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط پلتفرم ردیابی رمزارز میست تِرک (MistTrack)، چهار آدرس مرتبط با هکرها تاکنون ۵۸۰ میلیون دلار دارایی رمزارزی را از بیش از ۸۰۰۰ کیف پول سرقت کرده‌اند.

با این حال، میست ترک اعلام کرده که بدون احتساب شت کوین ها، بیش از ۴.۵ میلیون دلار از ارزهای تتر، سولانا، USDC، بیت کوین و اتریوم توسط این هکرها به سرقت رفته اند.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده بر روی سیستم «سول اسکن» شبکه سولانا، در ساعت ۱۲:۲۲ به وقت جهانی، کل ارزش منتقل شده به کیف پول هکرها حدود ۴.۴۶ میلیون دلار بوده است.
با آغاز حمله هکرها، کاربران سولانا گزارش دادند که وجوه سولانا موجود در کیف پول آنها، بدون اطلاع از کیف پول های اصلی متصل به اینترنت (ولت های گرم) از جمله فانتوم، اسلوپ، و تراست ولت تخلیه شده است. برخی از کاربران مورد تهاج هکرها ادعا کرده اند که بیش از ۴۰ روز است هیچ گونه اتصالی به کیف پول خود انجام نداده اند و با اینحال، ارزهای آنها مورد سرقت واقع شده است.

علت دقیق این حمله هکری هنوز تا حد زیادی نامشخص بوده و با اینحال به نظر می رسد که عمدتاً کاربران کیف پول های نصب شده بر روی تلفن های همراه را تحت تأثیر قرار داده است.

تیم پشتیبان سولانا نیز اعلام کرده که مهندسان اکوسیستم های متعدد با کمک چندین شرکت امنیتی در حال بررسی کیف پول های تخلیه شده در سولانا هستند.

آنها همچنین اعلام کردند: "هیچ مدرکی وجود ندارد که کیف پول های سخت افزاری تحت تاثیر قرار گرفته باشند."

کد خبر: ۱۶۶٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha