۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
رفع مشکلات واحدهای صنعتی مهم‌ترین ماموریت مجلس آینده خواهد بود
نماینده منتخب مردم دشت ورامین در مجلس:

رفع مشکلات واحدهای صنعتی مهم‌ترین ماموریت مجلس آینده خواهد بود

ورامین - نماینده منتخب مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی مهم‌ترین ماموریت مجلس آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین نوش آبادی  عصر سه شنبه در بازدیدی که به همراه حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین، صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از شهرک های صنعتی «سالاریه» و «چرمشهر» ورامین به عمل آورد، طی سخنانی از وضعیت موجود و تلاش ارزشمند تولید کنندگان اظهار خرسندی کرد و گفت: در اولین فرصت برای حل این مشکلات اقدام خواهد شد.

وی جهش تولید در کشور را دست یافتنی دانست و اراده تولیدکنندگان را در این زمینه ستود و ادامه داد: عمل و اقدام منجر به نتیجه مطلوب می شود و مطالبه برنامه وزرای برای نیل به جهش تولید و رفع مشکلات واحدهای صنعتی از مواردی است، که می تواند، جهش تولید را میسر سازد.

بر اساس این گزارش، صنعتگران و تولید کنندگان این شهرک‌ها ضمن اعلام آمادگی برای جهش تولید خواستار رفع موانع شدند.

مشکلاتی از قبیل مشکل فاضلاب و پسماند چرمشهر، حمایت بانک‌ها در تخصیص اعتبارات لازم ، چک های برگشتی به خاطر تعطیلی کارخانجات و باز بودن بانک ها، اصلاح جاده ورامین به چرمشهر که تاکنون خسارات مالی و جانی فراوانی را به همراه داشته است از جمله مشکلات تولید منطقه ذکر شد.

کد خبر: ۱۶٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha