۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کوتاهی مسئولان رکود تولید در اصفهان را رقم زده است/نقش مافیا در سرمایه‌گریزی
نماینده فلاورجان در مجلس:

کوتاهی مسئولان رکود تولید در اصفهان را رقم زده است/نقش مافیا در سرمایه‌گریزی

اصفهان- نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوتاهی مسئولان در سال‌های گذشته از جمله مهم‌ترین مسائلی است که باعث رکود تولید در اصفهان شده است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با بازار با اظهار تاسف از کوتاهی مسئولان بلند پایه دولتی در سال های پیش در زمینه تولید اظهار داشت: نمی توان نقش مسئولان در رکود تولید در اصفهان را نادیده گرفت، جایی که نبود برنامه ریزی مناسب و همچنین بروکراسی اداری و فراهم نشدن تشهیلات مناسب موجب فرار سرمایه گذاران از اصفهان می شود.

وی ادامه داد: در عین حال وجود مافیا در صنعت نیز در گریز سرمایه از استان اصفهان بی تاثیر نبوده است و این موضوع نیز رکود تولید را در پی داشته است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متمرکز شدن بر بخش صنعت و سرمایه گذاری یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال است، بیان کرد: اگر ما بتوانیم به اشتغال و تولیداتمان تکیه کنیم بسیاری از مشکلات از جمله وابستگی به کشورهای دیگر با تکیه بر صنعت داخلی برطرف می شود و ما دیگر نیازی به اتکا به نفت نخواهیم داشت.

موسوی لارگانی تصریح کرد: برخی می خواهند این مشکل را با گذاشتن سقف صادرات برطرف کنند اما در این صورت عملا بازار از حالت واقعی خودش دور می شود، در صورتی که نگاه ما این است که عرصه‌های تولید چه داخلی و چه خارجی تقویت شوند.

وی گفت: همچنین شرکت‌های خصوصی باید موظف شوند، محصولات خود را در بورس کالا عرضه نمایند که ثمره آن پایداری اقتصاد بازار خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha