۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
اعلام وصول ۵ سوال از وزرای کابینه سیزدهم
عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت کرد

اعلام وصول ۵ سوال از وزرای کابینه سیزدهم

رشیدی، عضو هیأت رئیسه مجلس موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

به گزارش بازار، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

- سوال ملی سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه وزارت ورزش و جوانان برای محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در مناطق کم برخوردار.

- سوال ملی معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس از وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت کمتر توجهی به توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق محروم.

- سوال ملی معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دلیل کم کاری و عدم نظارت کافی وزارت اقتصاد درمورد مناطق آزاد.

- سوال ملی فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم تحقق برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر در زمان رأی اعتماد.

- سوال ملی علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه به خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور.

کد خبر: ۱۶۶٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha