۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
ضرورت استفاده از بلاگرهای روسیه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری آبادان و خرمشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت استفاده از بلاگرهای روسیه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری آبادان و خرمشهر

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری بر ضرورت استفاده از بلاگرهای روسیه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری آبادان و خرمشهر تاکید کرد.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: وجود سطح عالی روابط سیاسی و دیپلماتیک میان ایران و روسیه فرصت خوبی است تا مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند با یک برنامه‌ریزی بلند مدت اقدام به جذب گردشگران این کشور کنند.

وی افزود: علاقمندی مردم روسیه به آفتاب و گرما فرصت خوبی را برای ارزآوری از طریق سفر روس‌ها به منطقه آزاد اروند پیش رو قرار داده است.

این فعال گردشگری با اشاره به سفر اخیر بلاگرهای روسی به ایران، عنوان کرد: ایران مقصد جدید اینفلوئنسرهای روس شده و به طور حتم این رویداد مهم می‌تواند در هر چه بهتر معرفی شدن ظرفیت‌های گردشگری کشورمان و کمک به اقتصاد توریسم کمک بسیاری کند.

مویدراد خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته حضور اینفلوئنسرهای روسی به ایران خبرساز شد و رسانه های معتبر خارجی به طور متعدد به این موضوع مهم پرداختند.

وی توضیح داد: تصاویر و فیلم‌های حضور این افراد در فضاهای مجازی ترند شده و می‌شود؛ مانند فیلم کوتاهی که اخیرا بلاگرهای روسی منتشر کردند و نشان می‌دادند چقدر از دیدن یکی از بوتیک هتل‌های اصفهانی ذوق زده شده‌اند.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: بارها تاکید کردم و بازهم تاکید می کنم در کنار همه مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر ولی رودخانه‌های زیبا، نخلستان‌ها، روستاها، حصیر و غذاهای محلی بعضی از ظرفیت‌های گردشگری آبادان است که باید آنها را تقویت کرد.

مویدراد تاکید کرد: سازمان منطقه باید بلاگرهای روسیه را برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری آبادان و خرمشهر به این منطقه دعوت کند. ضرورت دارد برای شش ماهی که این منطقه هوای مطلوب دارد برنامه‌ریزی شود.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha