۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
بررسی موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان با حضور وزیر راه
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تشریح کرد

بررسی موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان با حضور وزیر راه

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:در نشست امروز موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان با حضور وزیر راه و شهرسازی و روسای کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، در تشریح جلسه امروز صبح این هم‌اندیشی گفت: در نشست امروز وزیر راه و شهرسازی و روسای کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی حضور داشتند و موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نشست امروز وزات راه و شهرسازی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی گزارشی ارائه کردند، افزود: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اشکال عمده در این حوزه موضوع واریز مبلغ ابتدایی برای ثبت نام مسکن است، عده‌ی زیادی از متقاضیان به دلیل این موضوع نمی‌توانند ثبت نام کنند.

حاجی بابایی ادامه داد: مشکل فوق حل شده و دولت در حال همکاری ‌و هماهنگی برای رفع این مشکل است ما نیز جلسات را ادامه میدهیم تا بتوانیم به دولت کمک کنیم تا وزیر راه و شهرسازی با اقدامات خوبی که در حال انجام است تا یک میلیون مسکن برای محرومان و در نهایت ۴ میلیون واحد مسکونی تولید شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: بانک ها باید برای تحقق این مهم به میدان بیایند.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha