۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
سایت‌های غیر رسمی فروش بلیت بسته می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشور:

سایت‌های غیر رسمی فروش بلیت بسته می‌شود

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت خبر داد.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش در حاشیه نشست تعزیرات با شرکت‌های هواپیمایی گفت: نشست سازمان تعزیرات با شرکت‌های هواپیمایی طبق رصدهای میدانی و گزارش‌های ارسالی به قوه قضاییه در زمینه فروش خارج از دامنه نرخ بلیت و سایر دغدغه‌های مردم برگزار شد.

وی افزود: به صورت کلی قیمت‌ها کنترل شده است ما هم نظارت کافی داریم، اما برخی از تخلفات مطرح شده مربوط به سایت‌های فروش غیر رسمی است که به علل مختلف در صنعت وجود دارد و درصدد بستن آن‌ها هستیم، گزارش‌هایی نیز از تخلفات در ترمینال‌ها جمع آوری کرده ایم.

محمدی بخش با بیان اینکه مردم از سایت‌های معتبر شرکت‌های هواپیمایی یا مراکز مورد تائید سازمان هواپیمایی بلیت تهیه کنند، گفت: اگر صنعت هواپیمایی با این شرایط سخت اداره می‌شود به علت رعایت ایرلاین‌ها و مجموعه فررودگاه هاست، آسیب‌های وارده بیشتر به بخش‌های بازرگانی که به صنعت وصل شدند، بر می‌گردد.

رئیس سازمان هواپیمای کشوری در پاسخ به این سوال که چرا برخوردهای سازمان هواپیمایی با تخلفات بازدارنده نیست، افزود: هم تعلیق هم حذف مسیر و هم کاهش پروازهای بین المللی داشتیم که از موثرترین عوامل بازدارنده است و دستورالعمل حقوق مسافر تا دو هفته آینده تغییراتی خواهد کرد که مردم با مطالعه آن می‌توانند از حقوق خود مطلع شوند.

محمدی بخش با بیان اینکه مبنای قیمت بلیت، سایت شرکت‌های هواپیمایی است، گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مجوزهای مختلف در پکیج‌های مسافرتی از جمله هتل را دارد همان طور که ما مجوز بند الف را داریم که این‌ها ربطی به قیمت بلیت ندارد.

وی افزود: در حال حاضر با کمبود ناوگان مواجه ایم که براساس تاکید رئیس جمهور، ناوگان ما باید به ۳۰۰ فروند برسد.

کد خبر: ۱۶۵٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha