۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
قابلیت صادرات اقلام بهداشتی از قم به استان‌های دیگر وجود دارد
استاندار قم:

قابلیت صادرات اقلام بهداشتی از قم به استان‌های دیگر وجود دارد

قم - استاندار قم از تولید ماسک، لباس بیمارستانی و مواد اولیه آنها در شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد و گفت: قابلیت صادرات این محصولات از قم به استان‌های دیگر وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی لباس و ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه که با حضور مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سایر اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شد، گفت: تولید تجهیزات بهداشتی و درمانی مورد نیاز در راستای مقابله با بحران کرونا در قم از سیاست‌های اولویت دار مدیریت استان است.

وی با اشاره به وضعیت تأمین اقلام بهداشتی، گفت: با توجه به سیاست‌هایی که در پیش گرفته شد، ماسک، لباس بیمارستانی و مواد اولیه آنها در شهرک صنعتی شکوهیه در حال تولید است.

استاندار قم بررسی و ارزیابی مشکلات این واحدهای تولیدی را از اهداف این بازدید دانست و بیان کرد: مشکلات این واحدها در تأمین مواد اولیه و بازار فروش این محصولات و طرح‌های توسعه آنها در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: امیدواریم با تولید این محصولات، نیازمندی‌های بیمارستانی در سطح استانی و نیازهای عموم شهروندان را تأمین کنیم.

سرمست گفت: در شرایط حاضر با افزایش تولیدات این واحدها قابلیت صادرات به استان‌های دیگر وجود دارد و خوشبختانه مواد ضدعفونی و شوینده‌ها به اندازه کافی در سطح استان تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

استاندار قم در پایان تأکید کرد: حفظ اشتغال و حمایت از کارگران از دغدغه‌های جدی مسئولان استان است و بخاطر آن تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

کد خبر: ۱۶٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha