۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
 ۸۲۸ طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

۸۲۸ طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

یاسوج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۸۲۸ طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید رضا واعظی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد طرح برای دریافت مجموع ۲۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ۶۹۵ طرح نیز با مبلغ ۱۷۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند، گفت: بیشترین آمار مربوط به صدور مجوز مشاغل خانگی در کشور به ترتیب مربوط به استان های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و خراسان رضوی است.

واعظی تصریح کرد: از ابتدای فروردین هفت هزار و ۳۵۷ نفر در سامانه مشاغل خانگی برای دریافت مجوز مشاغل خانگی ثبت کرده اند که از این تعداد دو هزار و ۹۸۹ نفر موفق به اخذ مجوز شده اند.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری نیز هشت هزار و ۷۷۴ نفر، متقاضی دریافت مجوز مشاغل خانگی بوده اند، گفت: شش هزار و ۸۹۲ نفر تاکنون موفق به اخذ مجوز شده اند.

واعظی با بیان اینکه صدور مجوز مشاغل خانگی، در استان رشد نسبی و قابل قبولی دارد، گفت: براساس سیاست های ابلاغی دولت و تاکیدات مقام عالی وزارت در خصوص حذف بروکراسی پیچیده اداری و تسهیل در فرآیند صدور مجوزها، خوشبختانه روند افزایشی صدور مجوز حاکی از حذف موانع غیرضروری و اجرای قانون تسهیل در صدور مجوز ها دارد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان رشته شغلی قادر به دریافت تاییدیه آنی را در استان در حال حاضر ۴۸۸ رشته عنوان کرد و گفت: مجوز ۲۸رشته دیگر در مدت زمان سه روز صادر خواهد شد.

واعظی افزود: درسال ۱۴۰۰ یکهزار و ۲۶۳طرح به ارزش بیش از ۲۷۲ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۸۳۱طرح به مبلغ ۱۹۳میلیارد ۹۲۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی شدند.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha