۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
۳۸۰ میلیارد ریال به راه‌ها و تاسیسات برق استان بوشهر خسارت وارد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳۸۰ میلیارد ریال به راه‌ها و تاسیسات برق استان بوشهر خسارت وارد شد

بوشهر- بر اثر سیل مونسون در استان بوشهر بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق و راه‌های استان وارد شده است.

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت‌های وارد شده بر اثر سیل مونسون به راه‌های استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برآورد انجام شده، حداقل ۲۵۰ میلیارد ریال تاکنون خسارت به مسیرهای مواصلاتی استان وارد شده است.

وی افزود: در شهرستان تنگستان تاکنون ۸۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های اصلی و فرعی بر اثر سیل وارد شده و البته کارشناسی بیشتری برای آمار دقیق‌تر نیز انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: جاده‌های شهرستان دشتستان نیز حدود ۱۲۰ میلیارد خسارت دیده‌اند و در سایر شهرستان‌ها نیز ۵۰ میلیارد ریال برآورد خسارت داریم.

اخترشناس بیان کرد: البته ابنیه‌ها و تجهیزات راهداری نیز آسیب دیده‌اند که برآورد نهایی را اعلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در ساعتی از زمان وقوع سیل، یکی دومحور مسدود شدند که بلافاصله و با تلاش اکیپ‌های راهداری رفع شد و تمام محورهای استان باز شدند.

بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق وارد شد غلامرضا حشمتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سیل اخیر خسارت و خرابی زیادی در حوزه برق به بار آورد و تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.

وی تصریح کرد: خطوط فشار متوسط و همچنین ترانس‌ها و پایه‌های برق در دشتستان و عسلویه و کنگان و تنگستان و گناوه آسیب دیده‌اند.

حشمتی یادآور شد: با وجود خسارت‌های وارده اجازه ندادیم قطعی عمده برق در شهرها و روستاها اتفاق بیفتد و هر گونه قطعی جزئی نیز در کمترین زمان برطرف شد.

بر اساس این گزارش، مجموعا ۳۸۰ میلیارد ریال به تاسیسات راه و برق استان خسارت وارد شده که شامل ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های استان و ۱۳۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق استان است.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha