۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
سازمان برنامه و بودجه اعتقادی به ساخت ۲ میلیون مسکن ندارد
نماینده مردم شاهرود در مجلس:

سازمان برنامه و بودجه اعتقادی به ساخت ۲ میلیون مسکن ندارد

نماینده مردم شاهرود در مجلس با انتقاد از اینکه حتی یک ریال به صندوق ملی مسکن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: سازمان برنامه و بودجه اعتقادی به ساخت دو میلیون مسکن ندارد.

به گزارش بازار، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خطاب به رئیس جمهور، گفت: بر اساس اظهارات شما و مصوبه مجلس شورای اسلامی امسال باید دو میلیون مسکن تحویل مردم داده می‌شد اما با برخوردهایی که امروز سازمان برنامه و بودجه دارد، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی بسترسازی‌های انجام شده و کارهای تخصصی در بحث مسکن به سرانجام نرسیده و امسال در بودجه ۱۴۰۱، رقم ۲۵ هزار میلیارد باید به صندوق ملی مسکن داده می‌شد که متأسفانه تاکنون یک ریال هم در این صندوق پول واریز نشده است. با سازمان برنامه و بودجه که هیچ اعتقادی به ساخت دو میلیون مسکن ندارد، برخورد کنید. سال آینده در کشور با بحران مسکن روبرو خواهیم شد.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی افزود: مسیر جاده‌های بین شهری گرگان – توسکستان وضعیت خوبی ندارد، وضعیت جاده‌ها مناسب نیست، همچنان از مردم مظلوم این دو شهرستان کشته می‌گیرد.

خانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: هزینه‌های تضمینی علیرغم اینکه در دستور کار قرار گرفته متأسفانه تغییری نداشته و ما با مشکل تأمین نهاده مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: وضعیت آب شرب شهرستان شاهرود خوب نیست با وجود اینکه چندین بار در این خصوص تذکر داده شده و ما در ثانیه ۱۵۰ لیتر کسری آب داریم، اگر فکری برای کمبود آب شرب شاهرود نشود سال آینده با بحران آب در شاهرود مواجه خواهیم شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha