۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
افزایش ظرفیت تولید ماهی سی باس در بوشهر به ۶۰ هزار تن
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ظرفیت تولید ماهی سی باس در بوشهر به ۶۰ هزار تن

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت تولید ماهی سی باس در استان بوشهر به ۶۰ هزار تن تا سه سال آینده خبر داد و گفت: از جوانان استان انتظار داریم در طرح‌های پرورش ماهی در قفس مشارکت کنند.

احمد محمدی زاده در حاشیه بهره‌برداری از طرح پرورش ماهی در قفس در بندر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای حضورم در استان بر توسعه اقتصاد دریامحور در مناطق ساحلی استان بوشهر تاکید کردم و امروز شاهد بهره برداری از یک طرح بزرگ ماهی در قفس هستیم.

وی افزود: سرمایه گذار این طرح، سازمان اوقاف و امور خیریه است و بیش از یک‌ هزار و ۲۵۰ تن ظرفیت تولید ماهی در این مجموعه است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در این طرح شاهد پرورش ماهی سی‌باس هستیم که یک ماهی صادراتی با ارزآوری بسیار خوب است و به فضل خدا بزودی شاهد اجرای چندین طرح بزرگ پرورش ماهی در قفس در نقاط ساحلی استان خواهیم بود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در شرایط کنونی ظرفیت تولید ماهی در قفس در استان ۶ هزار تن است که با افتتاح این طرح به ۷ هزار و ۲۵۰ تن افزایش یافته است.

استاندار بوشهر از رشد ۱۰ برابری ظرفیت تولید ماهی در قفس استان خبر داد و گفت: با پیش بینی صورت گرفته و با اقداماتی که انجام شده، ظرفیت تولید ماهی سی‌باس تا سه سال آینده به ۶۰ هزار تن خواهد رسید.

وی یادآور شد: از جوانان استان انتظار داریم در طرح‌های پرورش ماهی در قفس همکاری کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، ارزآوری خوبی نیز در بر داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha