۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
تسهیلات مسکن روستایی در زنجان ۲ برابر شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

تسهیلات مسکن روستایی در زنجان ۲ برابر شد

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی در استان زنجان دو برابر شد، گفت: سقف تسهیلات در مناطق روستایی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون افزایش یافت.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها، سرانجام به دستور رئیس جمهور و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی دو برابر شد،ابراز داشت: رئیس جمهور در نامه خود به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت لازم در این زمینه شد و سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا با وجود عزم جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بودجه‌ای تورم‌زا، موافقت خود در این زمینه را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان گفت: از امروز هشتم‌ مرداد ماه جاری و با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به تمامی بانک‌های عامل در این زمینه، سقف تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰میلیون تومان آغاز و فرآیند دریافت آن در استان برای متقاضیان آغاز می‌شود.

خواجه ای تصریح کرد: دولت با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و در شرایطی که بار مالی سنگین پرداخت یارانه های نقدی را به دوش می کشد، با هدف رونق بخشیدن به ساخت و ساز مسکن مقاوم در روستاها در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله، نوسازی بافت فرسوده روستایی و ارتقاء سطح کیفی زندگی روستاییان تصمیم گرفت، سقف تسهیلات ساخت مسکن در مناطق روستایی را از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دهد.

وی افزود: سود وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی ۵ درصد و ضمانت آن سفته زنجیره ای ۳ نفره است و روستاییانی که متقاضی دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی هستند، از امروز می توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان ها مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داود US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      0 0
      یه کاری کردن دیگه مردم اون ۱۰۰ملیونم دیگه نمیتونه بگیره ۲۰۰ملیون وام میدن بعد تعداد یا ارزش ضامن ومیبرن بالا که هیچکی ضامن یه روستایی نمیشه دیگه اون ۱۰۰ملیونم که با هزار مشکل میتونست بگیره دیگه نمیگیره به همین راحتی من خواستم همون ۱۰۰ملیونو بگیرم ۵ملیون خرج کردم تا پروندم رفت بانک گفتن ضامن بیار در هر خونه رفتم پول خواستن تا ضامن بشن ضامن زنجیره‌ای هم کسی نیست