۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
 پیگیر مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستیم
وزیر جهاد کشاورزی:

پیگیر مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستیم

ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیر مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستیم تا بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم.

به گزارش بازار، سیدجواد ساداتی‌نژاد در نشست صمیمانه با نمایندگان کارکنان وزارتخانه با موضوع حقوق و رفاهیات، اظهار کرد: کارکنان خدوم وزارت جهاد کشاورزی در این شرایط اقتصادی از نظر مالی به شدت تحت فشار هستند و ما در دولت و مجلس هر چه در توان داریم انجام داده و خواهیم داد تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: نامه‌نگاری‌ها با مجلس هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده و طبق قانون مجلس شورای اسلامی، دست دولت هم بسته است اما در بخش داخلی و با املاک وزارتخانه باید در زمینه بیمه و کمک رفاهی به کارکنان اقدام کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در حال حاضر برای اعتبارات بخش کشاورزی در سال آینده در مجلس در حال بحث هستیم و در دولت هم به دنبال مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خواهیم بود.

وی افزود: مشکل تامین مالی تعاونی‌های مسکن کارکنان باید برطرف شود و تمام دغدغه ما این است که بتوانیم فشار موجود بر کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را کاهش دهیم.

گفتنی است؛ در این نشست در رابطه با مسائلی اعم از تفاوت احکام حقوقی وزارت جهاد کشاورزی با سایر وزارتخانه‌ها، افزایش فوق‌العاده ویژه تا ۵۰ درصد، قانون فوق‌العاده تسری به صورت خاص برای دامپزشکی، اصلاح ضریب سختی کار، تفاوت پرداخت اضافه‌کاری‌ها در سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان‌ها، رفع مشکل مسکن ملی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و عدم تعلق سختی کار در مراکز استانی بحث و گفتگو شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha