۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
بزودی ۵۳ فرآیند حوزه روابط کار به بستر وب منتقل می‌شود
معاون روابط کار وزارت تعاون:

بزودی ۵۳ فرآیند حوزه روابط کار به بستر وب منتقل می‌شود

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر رفع موانع تولید با همراهی بسیج کارگران گفت: به‌زودی ۵۳ فرآیند حوزه روابط کار به بستر وب منتقل می‌شود.

به گزارش بازار، علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه همایش مسئولین و سرمربیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان‌ها در مشهد گفت: امروز ظرفیت مردمی بسیج در کنار دولت تلاش می‌کند تا مشکلات را به حداقل برساند و این تعامل، هم افزایی و انتقال تجربیات لازمه پیشرفت کشور است.

رعیتی فرد تصریح کرد: ظرفیت بسیج کارگری می‌تواند در خدمت رفع مشکلات واحدهای تولیدی قرار گیرد تا در چارچوب ظرفیت‌های اداری رفع موانع تولید از جمله کمیسیون‌های کارگری و ستاد رفع موانع تولید در استان ها، این مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: در کشور حدود ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده کارگری، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته صندوق کشوری داریم که با احتساب این آمار تقریبا ۵۵ درصد جمعیت کشور را جامعه کار و تولید تشکیل می‌دهد.

رعیتی فرد گفت: ارائه خدمات و بررسی مسائل این گروه سبب افزایش سرمایه نظام در ارائه خدمت به مردم خواهد شد.

وی با اشاره به فعال‌سازی سامانه جامع روابط کار افزود: در تلاشیم ۵۳ فرآیند حوزه کار را در بستر وب انجام دهیم و امیدواریم فرآیند عملیاتی این سامانه به سرعت تکمیل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حوزه روابط کار به سه جانبه گرایی اعتقاد داریم و این مهم در شوراهای عالی جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری رعایت می‌شوند.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha