۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
کاهش پروازهای فرودگاه بین‌المللی آبادان بررسی شود| نبود پرواز بِیس و خارجی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کاهش پروازهای فرودگاه بین‌المللی آبادان بررسی شود| نبود پرواز بِیس و خارجی

آبادان- کنعانی، یک فعال گردشگری خواستار بررسی علت کاهش پروازهای فرودگاه بین‌المللی آبادان شد.

مجید کنعانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از مبادی ورودی گردشگران به منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) فرودگاه بین‌المللی آبادان است و به هر اندازه تعداد پروازها زیاد باشد به طور حتم شاهد حضور گردشگران بیشتری خواهیم بود.

وی نقش فرودگاه بین‌المللی آبادان را در توسعه اقتصادی و گردشگری مهم دانست و افزود: متاسفانه طی یک سال اخیر پروازها کاهش داشته است و موجب نگرانی فعالان گردشگری شده زیرا فرودگاه یکی از زیرساخت‌های صنعت توریسم قلمداد می‌شود.

این فعال گردشگری تاکید کرد: هم اکنون فرودگاه بین‌المللی آبادان پرواز بِیس (شب خواب) ندارد و برخی مردم منطقه که برای درمان باید به تهران بروند ناچار هستند حداقل ۲۴ ساعت اقامت داشته باشند و همین امر باعث هزینه کرد برای آنها بیشتر می‌شود.

کنعانی نبود پرواز خارجی در فرودگاه بین‌المللی آبادان را یک چالش عنوان کرد و گفت: برقراری پرواز خارجی یک ضرورت بوده و یکی از مطالبات اصلی فعالان گردشگری و اقتصادی منطقه است.

این دانش آموخته گردشگری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود علت وضعیت فعلی فرودگاه بین‌المللی آبادان سریعا مورد بررسی قرار گیرد و شرایط تا جایی نامناسب است که ساکنان شهرهای آبادان و خرمشهر به دلیل کمبود پرواز مجبور به حرکت از فرودگاه اهواز هستند.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha