۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
آیا افزایش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت؟| تاثیر تصمیمات فدرال رزرو بر قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

آیا افزایش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت؟| تاثیر تصمیمات فدرال رزرو بر قیمت

پیش بینی قیمت بیت کوین بار دیگر صعودی به نظر رسیده و ظاهرا افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا نیز تاثیری روی نرخ این رمز ارز به جای نگذاشته است.

به گزارش بازار، پیش بینی قیمت بیت کوین بار دیگر صعودی به نظر رسیده و ظاهرا افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا نیز تاثیری روی نرخ این رمز ارز به جای نگذاشته است.

فدرال رزرو آمریکا پس از پایان نشست کمیته بازار آزاد فدرال در ماه جولای، نرخ بهره را ۷۵ واحد دیگر افزایش داد. بازارها بلافاصله با سبز شدن کندل های قیمت، به این تصمیم فدرال رزرو واکنش نشان داده که آمادگی پیشتر بازار برای این تصمیم بانک مرکزی آمریکا است. در زمان نگارش این گزارش،، بیت کوین پس از افزایش ۹.۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۲۳۱۶۷ دلار معامله می شود.

اوایل این ماه، قیمت بیت کوین در بحبوحه بهبود کلی بازار به ۲۴۲۷۶ دلار افزایش یافت. با این حال، قیمت چند روز قبل از نشست مشابه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا شروع به کاهش کرده و بسیاری از تحلیلگران، افزایش نرخ بهره را تا ۱۲۵ واحد پیش بینی کرده بودند. بنابراین، بازارها افزایش اعلام شده را به خوبی پذیرفته و تقریباً تمام شاخص های اصلی بازارها بلافاصله پس از تصویب این نرخ افزایش یافتند.

طبق اخبار مهم بیت کوین برای این هفته، بزرگترین بانک فین تک در آمریکای لاتین، یعنی نوبانک (Nubank)، اکنون بیش از ۱ میلیون کاربر رمزارزی دارد. نوبانک یک بانک رمز ارزی برزیلی است که یک ماه پیش با هدف ارائه خدمات خرید و فروش بیت کوین و سایر کریپتوها راه اندازی شد.

همچنین لازم به ذکر است که هش ریت استخراج بیت کوین از ابتدای سال تاکنون ۲۰ درصد افزایش یافته است. این شبکه اکنون دارای هش ۲۰۱ میلیون TH/s بوده و همین رقم در پایان سال ۲۰۲۱ تنها ۱۶۸ میلیون TH/s بود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

آیا افزایش قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت؟| تاثیر تصمیمات فدرال رزرو بر قیمت

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت بیت کوین نشان می دهد که این ارز خط روند صعودی را در بازه زمانی چهار ساعته، با موفقیت آزمایش کرده است. این حرکت یک جهش قوی به دنبال داشت که پس از پایان جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا با شکست مواجه شد.

بیت کوین حتی بالاتر از اوج در حرکت بوده که نشان دهنده میل به صعود بیشتر است. اگر قیمت بالای ۲۲۶۶۶ دلار تایید شود، ممکن است در کمترین زمان به بالاترین قیمت قبلی یعنی ۲۴۲۷۰ دلار برسد. چنین حرکتی همچنین می‌تواند پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ۲۷۰۰۰ دلاری را در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت تأیید کند.

پس از افزایش ناگهانی قیمت دیروز، بسیاری از شاخص های LTF بیش از حد افزایش یافته اند. بنابراین، فرضیه عقب نشینی جزئی در قیمت ها را نمی توان رد کرد. در صورت چنین عقب نشینی، ۲۱۹۰۰ تا ۲۲۲۰۰ دلار به نظر می رسد به عنوان قیمت های ورود خوبی برای معاملات طولانی مدت باشند. با این حال، حد ضرر باید در کمتر از ۲۱۲۵۰ دلار در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha