۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
ذخیره سازی بیش از ۳۰۶۰ تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت پاییزه در استان البرز

ذخیره سازی بیش از ۳۰۶۰ تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت پاییزه در استان البرز

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز از ذخیره سازی بیش از ۳ هزار و شصت تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت پاییزه در استان البرز خبر داد.

به گزارش بازار علی اکبر ندرلو با اعلام این مطلب افزود: در راستای تامین و تدارک مکفی انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان بر اساس سهمیه سال ۱۴۰۱، بیش از ۳ هزار و شصت تن انواع کودهای شیمیایی در انبار های سازمانی استان البرز ذخیره استراتژیک گردیده و برای کشت پاییزه ای هیچگونه دغدغه و نگرانی وجود نداشته و از هم اکنون این شرکت آمادگی کامل برای توزیع کود مورد نیاز کشاورزان جهت کشت پاییزه را دارد.

*صدور ۲۱۹۴ فقره حواله الکترونیکی در استان البرز

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز همچنین از صدور دو هزار و ۱۹۴ فقره حواله الکترونیکی کود شیمیایی در تیر ماه خبر داد.

ندرلو با اعلام این مطلب افزود: در تیرماه سال جاری در استان البرز تعداد دو هزار و ۱۹۴ حواله انواع کود شیمیایی به صورت الکترونیکی توسط مراکز و مدیریت های جهاد کشاورزی صادر که مقدار یک هزار و ۶۴۳ تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان استان توزیع گردیده است.

*تاکید بر استفاده از کلیه گروه های کودی برای کشت پاییزه در البرز

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز بر استفاده از کلیه گروه های کودی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به تامین و تدارک انواع گروه های کودی ازته، فسفاته و پتاسه مورد نیاز کشاورزان بر اساس سهمیه سال ۱۴۰۱، توصیه می شود کشاورزان البرزی از کلیه گروه های کودی فسفاته و پتاسه شامل: فسفات ۱۳ درصد، میکروبی فسفاته، سوپر فسفات فسفات ساده، کلرور پتاسیم و سولفات پتاسیم پودری برای کشت های پیشرو بخصوص کشت پاییزه استفاده کنند.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha