۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
لغو مصوبه دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی شامل سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز می‌شود
نماینده مردم اهواز در مجلس:

لغو مصوبه دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی شامل سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز می‌شود

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به لغو مصوبه غیرقانونی دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی از سوی مجلس گفت: این موضوع شامل سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز می شود.

به گزارش بازار، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در زمان تصویب بودجه موضوعی در خصوص حداقل افزایش حقوق و دستمزد برای کارمندان، کارگران و بازنشستگان دادیم که توجه نشد و بی‌عدالتی صورت گرفت که منجر به اعتراضات از سوی کارگران و کارمندان شد که به حق نیز بود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به لطف خدا این مصوبه غیرقانونی دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با اقدام خوب همکاران در مجلس لغو شد که این شامل سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز می‌شود چرا که آنها حاصل دسترنج شاغلان آن دستگاه مثل وزارت نفت و ... هستند که از اموال همان کارمندان است.

وی افزود: امروز که سقف ۱۰ درصد را می‌گذاریم می‌گویند مگر اگر کارگر و کارمند دولتی یا بازنشسته که عضو این صندوق است برای خرید به بازار می‌رود از او درباره رسمی بودن یا نبودن سوال می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در بحث حقوق و دستمزد در برخی مناطق که شرایط آب و هوای بدی دارند و مثل خوزستان، بوشهر و بندرعباس دمای ۵۵ درجه را تحمل می‌کنند باید متفاوت باشد و مالیات‌های آنچنانی از آنها دریافت نشود.

کد خبر: ۱۶۴٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha