۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
چطور می‌شود تورم ۵۴ درصد باشد و افزایش حقوق ۱۰ درصد؟
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

چطور می‌شود تورم ۵۴ درصد باشد و افزایش حقوق ۱۰ درصد؟

سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در تذکری از افزایش بی‌رویه هزینه رهن و اجاره مسکن گلایه کرد.

به گزارش بازار، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مصوبه اخیر افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان مربوط به قبل از جراحی اقتصادی توسط دولت است و کارکنان و بازنشستگان روز به روز در حال فقیر شدن هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: چطور می‌شود تورم ۵۴ درصد باشد و افزایش حقوق ۱۰ درصد؟ لازم است دولت در این خصوص چاره‌اندیشی کند و اصلاحیه بیاورد، مجلس هم در راستای ایجاد انگیزه در بدنه دولت که در ارائه خدمت به مردم موثر خواهد بود، همکاری لازم را به عمل آورد.

وی با انتقاد از افزایش بی‌رویه اجاره بهای مسکن مطرح کرد: مشکل افزایش بی‌حساب هزینه رهن و اجاره مسکن کمر مستأجران را شکسته است، در این میان نبود قانون و تدابیر دیرهنگام مجلس و دولت عملا گره‌ای را باز نکرده است، این مسئله یاد داستانی می‌اندازد.

سرمدی واله ادامه داد: گویند در زمستانی سخت همسایه‌ای برف را در حیاط همسایه ریخت، همسایه مظلوم شکایت به محکمه برد، سال بعد در فصل جدید گرما دستور داده شد سریع باید برف و یخ از حیاط همسایه زدوده شود، مأموران به شدت برای اجرای حکم مراجعه کردند اما دیگر نه خبری از یخ بود نه برف. الان که فصل جابجایی است باید به فریاد مستأجران مظلوم رسید.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha