۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
شرکت برق استان همدان از مشترکین ملایری ۲۸ میلیاردتومان طلب دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

شرکت برق استان همدان از مشترکین ملایری ۲۸ میلیاردتومان طلب دارد

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مطالبات برق از مشترکین ملایری را ۲۸ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شرکت برق درآمد هزینه‌ای است و برای خدمات‌رسانی بهتر به مشترکین باید هزینه برق مصرفی به موقع پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشستی با منتخب مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در زمینه رفع مشکلات زیرساختی برق در شهرستان ملایر در بحث سرمایه‌ای ۱۶ میلیارد تومان برای بخش‌های مختلف شبکه و تأسیسات جذب و هزینه شد.

وی به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و رفع ضعف ولتاژ و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: این اقدام با اعتبار ۶ میلیارد تومان و در راستای کاهش تلفات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه روشنایی معابر مساکن مهر ملایر با یک میلیارد تومان اعتبار به ثمر رسید، گفت: اصلاح فیدرهای بحرانی شهرستان ملایر نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تخصیص ۲ میلیارد تومان از شرکت توانیر و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شرکت برق همدان ۷ فیدر بحرانی در این شهرستان اصلاح شد و در حال حاضر ۱.۵ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده تا چند فیدر بحرانی دیگر نیز اصلاح شود.

جمشیدی با بیان اینکه هزینه دریافت شده از محل عوارض برق، صرف توسعه انرژی‌تجدید پذیر و اصلاح و توسعه شبکه برق روستاها می‌شود، عنوان کرد: از سال ۹۲ تا سال ۹۸ از این محل، ۹ میلیارد تومان در ملایر هزینه شده است.

وی با اشاره به ضرورت وجود ساختمان دیسپاچینگ برای مدیریت بهتر برق جنوب استان و شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند یادآور شد: این ساختمان در شهرستان ملایر احداث می‌شود که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

جمشیدی با اشاره به فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای برق‌رسانی و حل مشکل صنایع به ویژه در شهرک شوشاب و امام رضا (ع) در شهرستان ملایر گفت: برای حل مشکل برق این دو شهرک تجهیزات فراهم شده اما با توجه به وجود معارض انجام کار میسر نیست.

وی مطالبات برق از مشترکین ملایری را ۲۸ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شرکت برق درآمد هزینه‌ای بوده و برای خدمات‌رسانی بهتر به مشترکین باید هزینه برق مصرفی به موقع پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: از اوایل اسفند ماه با توجه به شرایط پیش آمده از شیوع بیماری کرونا، وصول مطالبات شرکت تحت تأثیر قرار گرفته و با توجه به این امر، درآمد شرکت ناشی از وصول مطالبات و فروش انشعاب کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر در استان همدان ۶ نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی احداث شده است، گفت: کمترین مشارکت در این بحث را در جنوب استان شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه جنوب استان همدان پتانسیل خوبی برای توسعه انرژی‌های نو دارد، ابراز امیدواری کرد: با ورود سرمایه‌گذاران به این منطقه و احداث نیروگاه‌های خورشیدی شاهد افزایش برق پاک در منطقه باشیم.

کد خبر: ۱۶٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha