۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
سرمایه گذاری در املاک اطراف تهران

سرمایه گذاری در املاک اطراف تهران

رشد قیمت مسکن در تهران باعث شده بسیاری از خریداران مسکن بدنبال خرید مسکن در شهرهای نزدیک تهران روی بیاورند.

به گزارش بازار، رشد قیمت مسکن در تهران باعث شده بسیاری از خریداران مسکن بدنبال خرید مسکن در شهرهای نزدیک تهران روی بیاورند. این رویکرد باعث افزایش تقاضا در املاک اطراف تهران نیز شده است. از طرف دیگر شلوغی تهران و آلودگی هوا عده ای را به فکر وا داشته که محل سکونت خود را تغییر دهند. گروهی دیگر به دنبال محلی برای استراحت در آخر هفته هستند و از شلوغی های مسیرهای منتهی خطه شمال کشور نیز گریزان هستند. در کنار این گروه ها افراد سرمایه گذار به این باور رسیده اند که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در تهران سود لازم را ندارد و به دنبال منطقه ای با پتانسیل رشد می گردد.

اگر شما به دنبال محلی برای سکونت یا استراحت و یا سرمایه گذاری هستید باید به شما بگوییم که پیدا کردن این منطقه کمی دشوار است. اما طی بررسی های انجام شده یک منطقه در نزدیک تهران وجود دارد که هم می توان به عنوان محل سکونت و استراحت و هم محلی برای سرمایه گذاری از آن نام برد. این منطقه در فاصله ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه ای از میرداماد تهران واقع شده و به عنوان بهشت گم شده در اطراف تهران از آن یاد می شود. نام این منطقه تهراندشت است.

تهراندشت بهشت گم شده در اطراف تهران

تهراندشت در فاصله ۶۷ کیلومتری از تهران واقع شده و مسیرهای دسترسی به آن از طریق اتوبان تهران-کرج و جاده قدیم کرج می باشد. این منطقه در قدیم بیشتر شامل باغ و زمین های کاشت صیفی جات بوده است. خاک این منطقه بسیار غنی و دارای بافت گیاه درختان میوه، سنوبر و بید مجنون می باشد.

سرمایه گذاری در املاک اطراف تهران

در زیر خاک این منطقه آب کوه های کردان با عمق ۱۰ متر واقع شده و با حفر چاه ۱۰ متری شما به آب قابل استفاده می توانید دست یابید. رودخانه کردان از داخل این منطقه گذر می کند و به دو بخش تقسیم می شود که باعث سر سبزی کل این منطقه می گردد. بافت روستایی منطقه به نسبت وسعت آن کوچک و مردمانی خون گرم دارد.

اگر بخواهیم در خصوص آب و هوای این منطقه بگوییم باید بدانید که در تابستان و بهار از تهران و کرج خنک تر و در زمستان کمی گرم تر است. باد در این منطقه باعث می شود دمایی که در تابستان احساس می شود کمتر باشد و بالطبع در زمستان شما احساس سرمای بیشتری خواهید کرد. این منطقه در زمستان برف کمتری به نسبت مناطق کوهستانی دارد.

مناطق تهراندشت

تهراندشت دارای ۱۷ منطقه اصلی شامل سرخاب، آران، قاسم آباد اقا، نمکلان، احمدآباد، اسماعیل آباد، حاجی آباد، عباس آباد بزرگ و کوچک، سعیدآباد، لشکرآباد و چند منطقه دیگر می باشد. البته تعدادی شهرک ویلایی در این منطقه ساخته شده که با توجه به وسعت آنها امروزه به عنوان منطقه ای مستقل از تهراندشت از آن یاد می شود.

ارزش زمین های تهراندشت

تهراندشت منطقه ای بسیار رو به رشد است و به آسانی نمی تواند در خصوص قیمت زمین های آن اعلام نظر کرد. از سوی دیگر در هر منطقه بخشی دارای امکانات بیشتر وجود دارد که قیمت زمین در آن بخش از کل منطقه متفاوت است. به طور کلی زمین های با فاصله کم از بافت روستایی از ارزش زیادی به دلیل دسترسی به امکانات شهری برخوردار هستند. در بخش شهرک هایی که پیشتر از آن یاد کردیم قیمت زمین بسیار متفاوت است و تعداد زمین محدود است. قیمت زمین در تهراندشت از متری ۴ میلیون تومان شروع می شود و بسته به منطقه و امکانات قیمت آن افزایش می یابد.

ویلا در تهراندشت

خرید ویلا تهراندشت علاوه بر یک سرمایه گذاری می تواند به محلی برای تفریح در آخر هفته نیز تبدیل شود. در تهراندشت ویلاها دارای استخرهای چهارفصل می باشد و شما می توانید حداقل در ۱۰ ماه از سال از استخر استفاده کنید. معماری ویلا در تهراندشت بیشتر مدرن بوده اما ویلا با معماری رومی، مراکشی، سوئیسی نیز یافت می شود. قیمت ویلا تهراندشت از ۲ میلیارد شروع می شود.

سرمایه گذاری در املاک اطراف تهران

چگونه در تهراندشت سرمایه گذاری کنید

با توجه به اینکه منطقه تهراندشت منطقه ای رو به رشد است بازار املاک آن کمی سردرگم است و شما برای یافتن یک محل مناسب برای پیدا کردن ویلا یا زمین دچار سردگمی می شود. وب سایت ویلا چند به آدرس اینترنتی https://villachand.com با جمع آوری ویلا از ۲ میلیارد تا ۳۰ میلیارد و زمین از ۳۰۰ متر تا ۱۰، ۰۰۰ متر هرگونه سرمایه گذاری را برای شما فراهم آورده است. ویلا چند کلیه املاکی را که ارائه می کند مورد بررسی قرار می دهد و مجوز نمایش برای عموم می دهد. کارشناسان این مجموعه در تور ویلا گردی می توانند کل منطقه تهراندشت را به شما معرفی و شرایط خرید را برای شما فراهم می کنند. از دیگر امکانات خرید باغ ویلا تهراندشت در ویلا چند خرید اقساطی ویلا در تهراندشت است.

سرمایه گذاری در املاک اطراف تهران

کد خبر: ۱۶۳٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha