۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
ایجاد قرارگاه امدادی در قالب تفاهم نامه استان بیکار
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

ایجاد قرارگاه امدادی در قالب تفاهم نامه استان بیکار

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از بررسی پیش نویس تفاهم نامه استان بیکار با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ایجاد قرارگاه امدادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار ،علیرضا عباس زاده عصر شنبه در جلسه بررسی پیش نویس تفاهم استان بیکار با حضور سید مجتبی موسوی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: بر اساس این تفاهم نامه طی سه سال(۱۴۰۰تا ۱۴۰۳) در نقاط مختلف استان اقدامات فراوانی انجام می شود.

به گفته وی در راستای اجرای مفاد این تفاهم نامه پروژه های عمرانی، طرح های اشتغال زایی در قالب بنگاه محور و مشارکت مدنی ، طرح کانون های مردمی پیشرفت و آبادانی در روستاها و محلات مناطق محروم اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ارایه تسهیلات خرد اشتعال اجتماع محور، طرح های توانمند سازی و اشتغالزایی بنیاد برکت، کمک به تکمیل مسکن اقشار کم در آمد و راه اندازی قرارگاه مرکزی امدادی از دیگر خدماتی است که در قالب این تفاهم نامه ارائه خواهد شد.

عباس زاده تصریح کرد: استانداری بر این اساس متعهد ایجاد زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح های مورد نظر، واگذاری زمین و تسهیلات در این خصوص می شود و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم وظیفه تامین منابع و سرمایه گذاری در این زمینه را برعهده دارد.

وی ادامه داد: بعد از انجام اصلاحات مورد نظر در پیش نویس این تفاهم نامه ونهایی شدن آن در استان، برای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور ارسال می شود تا در جلساتی که با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های مربوط در تهران برگزار می شود، تصمیمات نهایی در این زمینه گرفته شود .

کد خبر: ۱۶۳٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha