۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
۷۵ هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان سمنان واگذار شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۷۵ هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان سمنان واگذار شد

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۷۵ هکتار زمین بهار امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی سمنان، محمد رضا باقری با بیان اینکه ۲۳۲ هکتار زمین بهار امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به سرمایه‌گذاران واگذار شد، بیان کرد: سهم سمنان به عنوان اول کشور از این میزان بیش از ۷۵ هکتار و معادل بیش از ۳۲ درصد کشور بود.

وی افزود: استان سمنان با این میزان واگذاری زمین، رتبه نخست را در کشور کسب کرد و استان‌های قزوین و خراسان رضوی به ترتیب با بیش از ۲۷ و ۲۵ هکتار واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده سرمایه‌گذارانی که در این مدت برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرارداد منعقد کردند، ۱۴ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال است.

باقری با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی مربوط به این سرمایه‌گذاران برای بیش از یک هزار و ۸۸۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود، تاکید کرد: مقایسه آمارها نشان‌دهنده افزایش بیش از ۱۱ و ۱۵ برابری ایجاد زمینه اشتغال و پیش‌بینی میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha