۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۲ هزار و ۴۱۳ واحد در بافت فرسوده منعقد شد
مدیرعامل بانک‌ مسکن:

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۲ هزار و ۴۱۳ واحد در بافت فرسوده منعقد شد

شایان، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۱۸۸ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان در بافت فرسوده گفت: در مجموع از ابتدای اجرای طرح (سال ۱۳۹۸) تاکنون تعداد ۳۳ هزار و ۹۱۸ واحد به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۲ هزار و ۴۱۳ واحد قرارداد به مبلغ ۴ هزار و ۱۸۸ میلیاردتومان منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن با تفکیک دولت سیزدهم از دولت دوازدهم در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده گفت: از ابتدای دولت سیزدهم (شهریورماه ۱۴۰۰) تاکنون تعداد ۹ هزار و ۹۶۱ واحد برای تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۹ هزار و ۲۷ واحد به مبلغ ۲ هزار و ۲۹۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

شایان در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ یادآور شد: در طی این مدت نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ واحد به بانک مسکن برای انعقاد قرارداد معرفی شده بود که بانک مسکن در طی این مدت با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶واحد قرارداد ارایه تسهیلات نوسازی به مبلغ یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان منعقد کرد.

گفتنی است، بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی شود و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار دارد.

همچنین یادآور می‌شود تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ به بعد اجرایی و عملیاتی شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha