۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
معرفی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان  فلزمال

معرفی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان فلزمال

با توجه به نوسانات قیمت آهن همچنین قیمت میلگرد در بازار و قطعاً پیش از خرید تمامی محصولات فولادی خریداران نیاز به اطلاعات کامل و کافی در خصوص سایز و نوع کالای مورد نظر داشته باشند.

به گزارش بازار، فلزمال با نام قدیمی اهن الات کیانی واقع در جاده اصفهان به شیراز بعد از راهنمایی رانندگی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان و تیراهن و نبشی و سایر محصولات فولادی در مرکز کشور یعنی استان اصفهان میباشد. جهت مشاوره با مدیر فروش فلزمال مهندس شهرام کیانی ۰۹۱۳۳۱۳۶۰۴۹ تماس بگیرید.

که علاوه بر فروش میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان خدمات بسیاری در زمینه ارتقاء دانش مشتریان و کاربران سایت ارائه می دهد. در این اهن انلاین اینترنتی میلگرد های تولید شده در کارخانه های مختلف، بدون واسطه به قیمت درب کارخانه عرضه می گردد.

مشاوره قیمت میلگرد با فلزمال

با توجه به نوسانات قیمت آهن همچنین قیمت میلگرد در بازار و قطعاً پیش از خرید تمامی محصولات فولادی خریداران نیاز به اطلاعات کامل و کافی در خصوص سایز و نوع کالای مورد نظر داشته باشند. ما آماده هستیم تا این اطلاعات را در اختیار همراهان گرامی قرار دهیم.

نقش مواد اولیه در قیمت میلگرد زاگرس و قیمت میلگرد ابرکوه و قیمت میلگرد اصفهان

نکته ی دیگری که باید به آن بپردازیم قیمت ارز می باشد. بالا و پایین رفتن قیمت ارز با توجه به اینکه بر همه ی محصولات مورد استفاده می تواند اثر بگذارد پس برای محصولات فولادی هم اثر خواهد گذاشت. به طبع استفاده از آهن اسفنجی مرغوب جهت تهیه ی شمش فولادی در اولویت قرار می گیرد. آهن اسفنجی مرغوب نیز از موادی درست می شود که قیمت مناسب داشته و همچنین از کارخانه ای تهیه شدند که این عوامل را در نظر گرفته باشند.

معرفی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان  فلزمال

پروسه تولید میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

اما روند تولید میلگرد های فولادی به همین گونه است که باید از شمش های با کیفیت استفاده کرد. عامل مهمی بر قیمت میلگرد میباشد. خرید از کارخانه های معتبر این امکان را به شما می دهد. تا اطمینان لازم برای تهیه ی شمش و تولید میلگرد را به دست آورید. اما وقتی بازار دچار نوسانات ارزی شود همه ی عوامل تحت تاثیرقیمت ارز دچار دگرگونی می شوند. که به ناچار قیمت میلگرد زاگرس و قیمت میلگرد ابرکوه و قیمت میلگرد اصفهان و قیمت اهن بالاتر میرود.

پیش بینی قیمت میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

صداقت سرلوحه کار متخصصان فعال در اهن انلاین فلزمال است و این مجموعه توانسته با رعایت اخلاق حرفه‌ای کسب و کار، رضایت مندی مشتریان خود را به دست آورد. لذا متقاضیان با اعتماد به این مجموعه و ثبت سفارش در آن، دیگر نگرانی بابت نوسانات قیمت میلگرد زاگرس و قیمت میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان و لغو یک طرفه قرارداد فروش ندارند.

اندازه میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد به اندازه یا سایز آن بستگی دارد. میلگردها در شرکت زاگرس در اندازه و سایزهای مختلف تولید می شوند که هرکدام برای مصرف خاصی کاربرد دارند. سایزبندی های مختلف میلگرد به دلیل تفاوت در وزن، قیمت متفاوتی در نمودار آهن نشان می دهند.

قیمت آهن آلات میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

میلگرد از فولاد ساخته شده و بنابراین قیمت آن با توجه به قیمت آهن آلات برآورد می شود. قیمت آهن آلات نیز با نگاهی به نمودار آهن به طور مداوم در حال نوسان و تغییر است. بنابراین پیش بینی یک قیمت ثابت برای میلگرد به مدت طولانی امکان پذیر نیست و قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد نیز به طور لحظه ای تغییر می کند.

صادرات و واردات میلگرد میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

مورد مهم دیگری که بر قیمت میلگرد تاثیر دارد، بحث صادرات و واردات است. واردات بیش از حد باعث نزول قیمت و صادرات زیاد بدون توجه به میزان تقاضای داخلی، باعث افزایش قیمت میلگرد می گردد. کنترل بحث صادرات و واردات بی رویه و قطع دست دلالان از بازار آهن و میلگرد به کنترل قیمت میلگرد، کمک بسزایی می کند.

میزان عرضه و تقاضا میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

طبیعتاً هر چقدر میزان عرضه و تقاضا متناسب باشد، قیمت انواع میلگرد از جمله میلگرد زاگرس شهرکرد میلگرد ابرکوه یزد و میلگرد اصفهان (ذوب اهن) نیز به ازای آن کنترل می شود و قابل پیش بینی است.

کیفیت میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

میلگردهای زاگرس شهرکرد و میلگرد ابرکوه یزد و میلگرد اصفهان (ذوب اهن) از ویژگی های مناسبی در مقایسه با میلگردهای وارداتی برخوردار هستند. بنابراین طبیعی است که میلگردهای باکیفیت، قیمت بیشتری نیز داشته باشند.

حمل و نقل میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان

حمل و نقل نیز بر قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد و قیمت میلگرد ابرکوه و قیمت میلگرد اصفهان تاثیر می گذارد. فاصله محل بارگیری تا تحویل محصول و نوع وسیله حمل و نقل بر قیمت نهایی میلگرد در بازار آهن آلات موثر است. البته خرید میلگرد به صورت مستقیم و از نمایندگی های کارخانجات، قیمت مناسب تری خواهد داشت.

تحلیل دلایل تغییرات قیمت میلگرد اصفهان، قیمت میلگرد زاگرس و قیمت میلگرد ابرکوه یزد در سال جدید

سه مورد از شناخته‌شده‌ترین و پر تقاضاترین محصولا فولادی میلگرد در کشور، متعلق به شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، زاگرس شهرکرد و میلگرد سرمد ابرکوه یزد هستند.

معرفی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان  فلزمال

میلگرد اصفهان

ازجمله مهم‌ترین دلایل نوسانات قیمت میلگرد اصفهان در سال ۱۴۰۱، می‌توان به قیمت جهانی میلگرد و شمش فولاد اشاره کرد فرایند تأمین مواد اولیه . به‌گونه‌ای‌که در صورت عدم امکان تأمین مواد اولیه، کاهش میزان عرضه، افزایش هزینه تولید و افزایش قیمت‌های جهانی، افزایش قیمت بازار را مشاهده کرده‌ایم.

میلگرد زاگرس

برند میلگرد زاگرس، یکی از پرفروش‌ترین برندهای میلگرد مرکز کشور است به خصوص در استان اصفهان؛ طبق بررسی‌های انجام‌شده، مهم‌ترین علت نوسانات طی ماه‌های اخیر، نوسانات نرخ ارز، میزان تقاضا در شروع فصل‌های گرم سال و قیمت مواد اولیه بوده است.

میلگرد ابرکوه

میلگردهای شرکت سرمد ابر کوه یزد، در سایزهای ۸ تا ۲۸ و در گریدهای A۳ تولید می‌شوند. این محصول ازجمله مقاطع فولادی بود که در ابتدایی‌ترین ماه‌های سال ۱۴۰۱ قیمت آن در بازار از مرز ۱۸ هزار تومان گذشت؛ قیمت میلگرد ابرکوه در فروردین‌ماه در بازار آهن‌آلات به ۱۹ هزار تومان نیز رسید. مهم‌ترین دلیل این افزایش قیمت، بالا رفتن قیمت شمش در بورس کالا بود.

کلام اخر تجربیات فلزمال :

دسترسی به تامین کننده های قدیمی و معتبر برای آگاهی از قیمت روز میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان یکی از موضوع های حیاتی در سود و زیان سرمایه گذاران این محصول فولادی خواهد داشت. قیمت میلگرد ابرکوه و میلگرد زاگرس و میلگرد اصفهان بر اساس سایزها و وزن‌های مختلف آن تعیین شده. به مصرف‌کنندگان اعلام می‌شود.

کدام یک برای شما به صرفه است؟ میلگرد زاگرس یا میلگرد اصفهان یا میلگرد ابرکوه؟

برای تعیین به صرفه بودن خرید میلگرد از کارخانه‌های مختلف، پارامتر های مختلفی وجود دارند. مانند فاصله از کارخانه تولیدکننده میلگرد و هزینه‌ پرداختی برای حمل‌ونقل، وزن و سایز میلگرد مورد نظر و نوع مصرف میلگرد مورد نظر وابسته است.

مشاوره با فلزمال

به طور مثال میلگرد زاگرس برای جوشکاری و آهنگری مناسب‌تر است. وزن سبک‌تری نسبت به میلگرد اصفهان دارد، ولی به علت درصد کربن بالا برای خم‌کاری مطلوب نیست، پس پیش از خرید میلگرد برای پروژه مورد نظر باید تمام ویژگی‌ها و مشخصات میلگردهای موجود را بررسی کنید، تا بهترین نوع میلگرد را از نظر کیفیت، کارایی و قیمت برای پروژه مورد نظر انتخاب کنید.

بررسی استحکام کششی وصله های جوشی میلگرد های فولادی

میلگرد در ساختمان سازی

با توجه به نیاز روز افزون به استفاده از میلگرد در ساختمان سازی، تلاش های زیادی برای بهینه کردن مصرف آن انجام شده است. یکی از روش های کاهش مصرف میلگرد استفاده از وصله جوشی به جای وصله پوششی است.

آیین نامه بتن ایران

با وجود این، در آیین نامه بتن ایران تنها به کلیات وصله جوشی اشاره شده و هیچ ضابطه ای برای نحوه انجام وصله ارائه نشده است. از این رو، هدف از این تحقیق بررسی مقاومت کششی میلگردهای دارای وصله جوشی با پیکربندی های مختلف است.

هم پوشانی منقطع و پیوسته

برای این منظور میلگردهای با قطر ۱۰، ۱۴، ۱۸، ۲۲ و ۲۵ با انواع الگوهای هم پوشانی منقطع و پیوسته توسط جوش کاری با الکترود E۶۰۱۳ به یکدیگر متصل شدند. سپس مقاومت کششی میلگردهای متصل شده توسط آزمایش کشش به دست آمد.

نرم افزار آباکوس

در ادامه به کمک نرم افزار آباکوس و با روش تولد و مرگ المان، انواع الگوهای وصله، مدل شده و نتایج به دست آمده با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شد. نتایج حاکی از آن است که وصله جوشی بهینه، جوش منقطع با طول جوش ۵d می باشد.

از کدام نوع شمش فولادی در تولید میلگرد ابرکوه و میلگرد زاگرس و میلگرد اصفهان استفاده می‌شود؟

این نوع شمش از نظر میزان کربن در حد متوسط قرار می‌گیرد و میلگرد تولیدشده توسط آن از نظر خواص شیمیایی، با استاندارد ملی تولید میلگرد یعنی INSO ۳۱۳۲ مطابقت دارد. هر سه کارخانه زاگرس و ابرکوه و اصفهان شمش موردنیاز خود را از کارخانه‌های دیگر تأمین می‌کنند. همانند بسیاری از تولیدکنندگان داخلی دیگر، ماده اولیه تولید میلگرد در سه کارخانه فولاد سرمد ابرموه و صبا فولاد زاگرس شهرکرد و ذوب اهن اصفهان نیز شمش فولادی گرید ۵SP است.

البته صبا فولاد از شمش‌های گرید GR ۶۰ و B۵۰۰B نیز برای تولید میلگرد خود استفاده می‌کند. در جدول زیر، ترکیب شیمیایی شمش‌های گرید ۵SP، GR ۶۰ و B۵۰۰B را می‌بینید:

معرفی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان  فلزمال

گرید

درصد گوگرد

درصد فسفر

درصد سیلیس

درصد منگنز

درصد کربن

کربن معادل

۵SP

۰.۰۴۵

۰.۰۴۵

۰.۱۵-۰.۳

۰.۵-۰.۸

۰.۲۸-۰.۳۷

۰.۵

GR۶۰

۰.۰۴۵

۰.۰۴۵

۰.۳-۰.۵

۱.۳-۱.۴۵

۰.۳۲-۰.۳۷

۰.۶۱

B۵۰۰B

۰.۰۴۵

۰.۰۴۵

۰.۱۷-۰.۲۲

۰.۵

معرفی بهترین تامین کننده میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان  فلزمال

کلام اخر

ما در این مقاله به معرفی میلگرد زاگرس و میلگرد ابرکوه و میلگرد اصفهان و خصوصیات این نوع میلگرد پرداختیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت ببرید و به اطلاعات ارزنده ای در این زمینه دست یابید.

در صورت تمایل می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در این خصوص با ما اهالی رسانه در میان بگذارید.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha