۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
اشتغال زنان سرپرست خانوار اولویت دولت سیزدهم است
معاون رئیس جمهور:

اشتغال زنان سرپرست خانوار اولویت دولت سیزدهم است

اراک- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه لوایح و قوانین خوبی برای حمایت از زنان وجود دارد، گفت: دولت اشتغال زنان سرپرست خانوار را به مثابه یک اولویت دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، انسیه خزعلی صبح جمعه در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از طرح های بهزیستی، درباره اشتغال زنان بیان کرد: تامین شغل برای زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله اشتغال زنان با اولویت زنان سرپرست خانوار کارآفرینان و فعالان بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و ... در دستور کار دولت است، افزود: خوشبختانه لوایح و قوانین بسیار در حمایت از زنان موجود است و این نشان از ظرفیت های خوب حمایتی از این قشر دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در راستای رفع خلأهای قانونی تلاش می کنیم، ابراز کرد: حمایت از زنان به خصوص اشتغال آنان از جمله مسائلی است که دولت سرمایه گذاری خوبی بر روی آن انجام داده است.

خزعلی افزود: تامین اعتبارات در حوزه زنان آسیب دیده بازپروری و تامین شغل برای زنان به خصوص سرپرستان خانوار مد نظر دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش بازار، خزعلی در حاشیه بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی در شهر اراک حضور دارد.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha