۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
دانش بنیان‌ها به کمک صنایع دارویی کشور می‌آیند
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دانش بنیان‌ها به کمک صنایع دارویی کشور می‌آیند

ساوه - سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنایع دارویی در زمره صنایع استراتژیک کشور محسوب می‌شوند و شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقای بهره‌وری به کمک این حوزه خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد هادی زاهدی وفا صبح آدینه در ادامه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی، در حاشیه بازدید از یک طرح دارو سازی در ساوه و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت صنایع داروسازی برای کشور، ابراز کرد: شرکت های دارویی دانش‌بنیان نقش مهمی در تامین نیاز داخل دارند.

وی با بیان اینکه تولید داروهای استراتژیک از جمله کار ویژه های شرکت های تولیدی دارو محسوب می شود، افزود: حمایت از این کارخانجات در دستور کار قرار دارد همچنین صنایع دارویی در زمره صنایع استراتژیک کشور محسوب می شوند و شرکت های دانش بنیان برای ارتقای بهره وری به کمک این تولید خواهند آمد.

اهمیت داروسازی ها
وزیر معین سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی، در شهرستان ساوه بیان کرد: داروهایی دارای اهمیت بسزایی هستند چرا که خودکفایی در تامین مواد اولیه برای جلوگیری از واردات را باعث می شود که امری ضروری و یکی از تاکیدات دولت نیز است.

زاهدی وفا با بیان اینکه استان مرکزی یکی از استان‌های خوب صنعتی در کشور محسوب می شود که شبکه تامین و تولید قابل قبولی را در خود جای داده است، تاکید کرد: کمک گرفتن از دانش بنیان ها می تواند در ارتقای بهره وری تولیدی این استان نیز موثر باشد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی دارای ظرفیت های اساسی و ویژه تولیدی است و صنایع استراتژیکی در آن مستقر هستند که حلقه صنعت در کشور را تکمیل می‌کنند، گفت: دولت اولویت خود را نگاه ویژه به صنایع قرار داده است.

به گزارش بازار، امروز استان مرکزی میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت در قالب سفر استانی است.

کد خبر: ۱۶۳٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha