۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
حمایت از صنعت گردشگری در زنجان تقویت شود
استاندار زنجان:

حمایت از صنعت گردشگری در زنجان تقویت شود

زنجان- استاندار زنجان، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری می‌تواند اشتغال، رفع بیکاری و ایجاد درآمدزایی استان را به همراه داشته باشد و باید این مهم در استان تقویت شود. 

به گزارش بازار به نقل از استانداری زنجان، محسن افشارچی در دیدار با معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: طرح‌های نیمه‌تمام استان مانند گنبد سلطانیه، غار کتله خور خدابنده، بازار زنجان و غیره نیازمند تزریق اعتبارات بیشتر از سوی وزارتخانه است.

وی اظهار کرد: استانداری نیز در حد توان برای تکمیل شدن این طرح‌ها همکاری خواهد کرد.

استاندار زنجان گفت: قطار توسعه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به سرعت پیش رود؛ چرا که استان زنجان در این سه حوزه به تلاش بیشتر احتیاج دارد.

افشارچی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت مدیریت ارشد استان و ایجاد همدلی در میان همکاران این مسیر را سهل می‌کند.

وی افزود: محور سلطانیه - قیدار ر یکی از محورهایی اصلی و پر تردد است و این محور دارای اهمیت گردشگری است و از طریق زنجان به استان‌های شمالی متصل می‌شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه زنجان از جمله استان‌هایی است که به دلیل افزایش آمار گردشگران نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل است، ابراز داشت: این استان در محورهای شهرستان سلطانیه و زنجان نیازمند هتل و زیرساخت‌های گردشگری است.

افشارچی گفت: ساماندهی، حفاظت و مرمت بازار بزرگ زنجان باید از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی باشد و حفظ هویت تاریخی آن مورد تاکید قرار گیرد.

وی تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری می‌تواند اشتغال، رفع بیکاری و ایجاد درآمدزایی استان را به همراه داشته باشد و باید این مهم در استان تقویت شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • منفرد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      انشاالله که عملی بشه