با عرضه خارج از شبکه آردهای دولتی برخورد می‌شود

با عرضه خارج از شبکه آردهای دولتی برخورد می‌شود

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکلی در تامین و توزیع آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی وجود ندارد و با عرضه آرد دولتی خارج از شبکه نانوایان سنتی برخورد می‌شود.

به گزارش بازار، مسعود امراللهی در واکنش به تعطیلی تعدادی از نانوایی‌ها در برخی استان‌های کشور به دلیل نداشتن آرد اظهار داشت: مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی در کشور وجود ندارد در صورتی که واحد نانوایی اعلام به نداشتن آرد کند؛ باید به صورت موردی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه، سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس تعریف اتحادیه‌های نانوایی به شکل نوع یک و دوم با قیمت دولتی اختصاص یافته است گفت: در صورتی که مشکلی در اختصاص سهمیه یک واحد نانوایی وجود دارد باید مشکل را از اتحادیه پیگیری کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی وزارت جهادی کشاورزی برای جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه نظارت دارند تا آردهای دولتی خبازی به واحدهای صنف و صنعت و شیرینی فروشی‌ها راه پیدا نکند.

وی همچنین اظهارداشت: صنف زحمت کش نانوایان سنتی را افراد متعهد و دلسوزی تشکیل می‌دهند که با شرایط سختی در حال فعالیت هستند، اما واحدهایی که احتمالا پروانه ندارند، ممکن است آردهای دولتی را خارج از شبکه و به صورت غیر مجاز توزیع کنند که با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha