۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
انتقال سپرده‌های بانکی شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی به بانک‌های بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

انتقال سپرده‌های بانکی شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی به بانک‌های بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از انتقال سپرده‌های بانکی شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی به بانک‌های استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه همه جانبه استان در گرو همدلی و همپوشانی تمام مدیران و نمایندگان است و بحمدالله اکنون وحدت بسیار خوبی در این استان حاکم است.

وی افزود: تصویب اعتبار ۱۳۷۷ میلیارد تومانی مسئولیت اجتماعی نفت به استان بوشهر یک موفقیت بزرگ برای استان بود که در سایه اتحاد مدیران ارشد و نمایندگان استان بوشهر در مجلس و نماینده استان در مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر محقق شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: نفتی‌ها متعهد شدند که علاوه بر تزریق اعتبار به طرح‌ها و پروژه‌ها، برای اشتغال نیروهای بومی نیز طبق مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی عمل کنند.

محمدی‌زاده یادآور شد: مقرر شده که کالاهای مورد نیاز پارس جنوبی تا حد امکان از تولیدات شرکت‌های استانی تامین شود.

وی از انتقال سپرده‌های بانکی شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی به بانک‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این مهم موجبات بهبود وضعیت بانک‌های مستقر در استان خواهد شد و رونق خوبی به منطقه می‌بخشد و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی قول دادند این مساله را عملیاتی کنند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: باید از همه ظرفیت شرکت‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی بهره ببریم تا جوانان استان از بیکاری نجات پیدا کنند و به فضل خدا تا هفته‌های آینده اخبار ارزشمندی خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha