۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
رئیس جمهور به کرمانشاه سفر می‌کند
استاندار کرمانشاه:

رئیس جمهور به کرمانشاه سفر می‌کند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: رئیس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، پنجشنبه همین هفته به کرمانشاه سفر می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم با بیان اینکه تعدادی از وزراء، معاونین وزراء و مسئولان کشوری رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند، گفت: حضور در نشست شورای اداری و حضور در شورای اشتغال و گفتگو از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های خوبی برای تصویب در این سفر آماده شده است، گفت: از چندی قبل طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت در استان احصاء و اولویت بندی شده اند و در این سفر اعتبارات خوبی برای تکمیل برخی از این طرح‌ها لحاظ شده است.

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه حدود ۲۰۰ طرح و پروژه اقتصادی استان کارشناسی و برای آن‌ها اعتبار لحاظ شده است، گفت: در حوزه طرح‌های اشتغالزا نیز بیش از ۱۰۰ طرح برای سفر آماده شده است.

وی تکمیل برخی سدهای مخزنی نیمه تمام، تخصیص اعتبار برای اتمام سامانه گرمسیری، آغاز عملیات اجرایی سامانه سردسیری، شروع عملیات اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین، شروع عملیات اجرایی ۳۰ هزار واحد مسکن ملی، آغاز عملیات پالایشگاه آناهیتا توسط قرارگاه خاتم (ص)، شروع عملیات پتروشیمی روانسر و آغاز عملیات افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه را از جمله پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان برشمرد.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از معاون اول رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور برای کمک به تصویب طرح‌های استان در سفر رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا از این فرصت بهترین استفاده را برای معرفی ظرفیت‌های استان و انعکاس دغدغه‌ها برای توسعه استان بکار ببریم.

کد خبر: ۱۶۱٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha