۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
عذرخواهی سایپا بابت تأخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲

عذرخواهی سایپا بابت تأخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا با عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ گفت: به زودی تعهدات ایجاد شده برای این دو خودرو را اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش بازار، فرزاد غزایی درباره تأخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ افزود: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور، این گروه خودروسازی اقدامات سختگیرانه‌ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم به تأخیر زمانی در تحویل این خودروها منجر شده است.

معاون کیفیت سایپا با بیان اینکه این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است گفت: همه توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده که امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان‌های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان در روزهای آتی برطرف شود.

غزایی افزود: گروه سایپا خود را متعهد می‌داند تا هر نقصی را که از سوی مشتریان اعلام می‌شود با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امدادگران شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

وی تاکید کرد: سیاست‌های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودروهای قدیمی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha