۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تهاتر و ماده ۵۶ ظرفیت بی‌نظیر بودجه ۱۴۰۱ است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تهاتر و ماده ۵۶ ظرفیت بی‌نظیر بودجه ۱۴۰۱ است

اردبیل- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تهاتر نفت و ماده ۵۶ بهترین ظرفیت برای کمک به توسعه استان‌های کم برخوردار نظیر اردبیل است که باید در سال‌جاری از این تبصره‌های قانونی بیشتر استفاده کنیم.

صدیف بدری در گفت‌وگو با بازار، اظهار کرد: بودجه عمرانی استان اردبیل ۵۳۷ میلیارد تومان است که یک رقم ناچیز به شمار می‌رود و شایسته است از ردیف‌های ملی و منابع کشوری در مسیر توسعه استان بیشترین بهره را بگیریم.

وی تصریح کرد: ۸۵ درصد بودجه کشور به صورت متمرکز در اختیار وزارتخانه‌هاست که باید مسابقه و رقابتی سالم در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب این منابع انجام شود تا از فرصت‌های ملی و ظرفیت‌های به وجود آمده بیشترین بهره را بگیریم.

نباید در اجرای پروژه‌های آبرسانی و احیای حقابه‌های استان کوتاهی کنیم
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ظرفیت تهاتر و پرداخت مطالبات پیمانکاران را از طریق این منابع یادآور شد و گفت: از طریق قرارگاه خاتم‌الانبیا چندین پروژه مهم عمرانی در استان در حال اجراست که به راحتی می‌توان از ظرفیت تهاتر در تکمیل این پروژه‌ها استفاده کرد.

بدری تمرکز روی پروژه‌های پیشران و پروژه آبرسانی را اعم از شهرها، روستاها و جامعه عشایری یادآور شد و افزود: نباید در اجرای پروژه‌های آبرسانی و احیای حقابه‌های استان کوچکترین قصور و کوتاهی را بکنیم چرا که در آینده نزدیک چالش آب شرب تمام شهرهای استان اردبیل را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا مدیران دستگاه‌های اجرایی را در انجام عملکرد مأموریتی آنها کمک کرده و یاریگرشان باشیم تا شاخص‌های مأموریتی و عملکردی خود را به درستی عملیاتی کنند.

ضرورت تکمیل تونل دوم حیران و راه آهن اردبیل – میانه
بدری ضرورت برنامه‌ریزی چهار ساله در دولت سیزدهم را برای پیشبرد بهتر امور و ارتقا شاخص‌های اجرایی، عملیاتی و عمرانی یادآور شد و اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در کنار انجام وظایف خطیر نظارتی در مجلس، به مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرآیند بهبود شرایط خدمت‌رسانی کمک کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه مهم و اساسی پایاب سد خداآفرین را با همکاری آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی یادآور شد و بیان کرد: باید این پروژه هر چه سریعتر تکمیل شده تا زیرساخت توسعه اقتصادی استان و افزایش درآمد کشاورزان را شاهد باشیم.

بدری ضرورت تکمیل تونل دوم حیران و راه آهن اردبیل – میانه را در کنار توسعه زنجیره ارزش افزوده با تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی و احداث انبارها و سردخانه‌ها یادآور شد و ادامه داد: انتظار می‌رود همه این فعالیت‌ها به تولید ثروت کمک کند.

قانون مصوب مجلس در ارتباط با منطقه آزاد تجاری اردبیل اجرا شود
وی از مسئولان استانی و کشوری خواست تا قانون مصوب مجلس را در ارتباط با منطقه آزاد تجاری اردبیل پیاده کرده و هر چه سریعتر شرایط مناسب بهره‌مندی اهالی استان را از مزایای منطقه آزاد تجاری فراهم کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما فقط دنبال اجرای قانون هستیم و دولت بدون بهانه‌جویی بهتر است شرایط تحقق و اجرایی شدن قانون در این زمینه را فراهم کند.

کد خبر: ۱۶۱٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha