۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کشتارگاه‌های سمنان مدیریت شوند| ضرورت مدیریت پساب
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

کشتارگاه‌های سمنان مدیریت شوند| ضرورت مدیریت پساب

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از طرح مدیریت کشتارگاه‌های استان خبر داد و گفت: مدیریت پساب یکی از الزامات در طرح‌های نظارتی است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کشتارگاه‌های استان سمنان مدیریت می شوند، ابراز کرد: یکی از الزاماتی که در نشست‌های اداری نیز مطرح شده مقوله پساب کشتارگاه سمنان است که می‌بایست مدیریت شود.

وی با بیان اینکه کشتارگاه سمنان طی یک ماه فرصت دارد تا نسبت به مدیریت پساب خود اقدام کند، افزود: کشتارگاه دام سمنان همچنین باید با محوریت فرمانداری و شورای سلامت شهرستان مورد جانمایی جدید قرار خواهد گرفت تا شاهد جابجایی آن به مکان جدید خارج از شهر باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه پساب کشتارگاه دامغان نیز متاسفانه آسیب زا شده و لذا طی یک ماه می بایست مدیریت این کار صورت گیرد و شورای سلامت شهرستان آن را تائید کند.

حمیدی با بیان اینکه محوریت مدیریت پساب کشتارگاه دامغان با شهرداری این شهر است، بیان کرد: مسئولان محلی می‌بایست به سرعت درباره مدیریت این مجموعه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای کشتارگاه شاهرود صورت گرفته و خوشبختانه به بیرون شهر منتقل شده است، گفت: نگرانی از بابت مدیریت کشتارگاه شاهرود نداریم و این مجموعه با انتقال به بیرون شهر، مشکل زا نخواهد بود.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: دو مجموعه صنعتی مشکل‌زا برای ساکنان نیز در کمیسیون مرتبط بررسی و طی یک ماه مورد تعیین تکلیف قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۱۶۰٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha