۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
افزایش ۲ برابری خرید گندم در خراسان شمالی| مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ۲ برابری خرید گندم در خراسان شمالی| مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود

بجنورد- موسوی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از خرید ۵۳ هزار تن گندم خبرداد و گفت: خرید تضمینی گندم به نسبت سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

سید جلال موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خرید تضمینی گندم به نسبت سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش یافته، اظهار کرد: مطالبات آن دسته از کشاورزانی که گندم آنها تا۱۰ تیرماه خرید شده به زودی پرداخت می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی ضمن تاکید بر اینکه در سال گذشته میزان گندم خریداری شده از کشاورزان ۱۹ هزار تن بوده، افزود: پیش بینی شده در سال جاری ۱۰۰ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت خرید گندم مناسب است، کشاورزان محصول خود را در اسرع وقت به مراکز خرید تحویل می دهند.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی، تاکنون ۱۴۵ میلیارد تومان بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته شده، مطالبات زارعان به بانک کشاورزی واریز شده و امیدواریم تا چند روز آتی تمامی مبالغ باقی مانده به حساب کشاورزان واریز شود.

موسوی در خاتمه با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۸۵۵ گندمکار محصول خود را به مراکز خرید تحویل دادند، افزود: امسال قیمت مصوب خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha