۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کفش ایمنی با کیفیت بالا و اصولی از کجا بخریم؟ : رادین ایمن

کفش ایمنی با کیفیت بالا و اصولی از کجا بخریم؟ : رادین ایمن

کفش ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی بسیار پر کاربرد است که برای هر شغلی می توان از نوع مناسبی از آن استفاده کرد.

به گزارش بازار، کفش ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی بسیار پر کاربرد است که برای هر شغلی می توان از نوع مناسبی از آن استفاده کرد. استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار مهم است و در صورت عدم استفاده از تجهیزاتی مانند کفش ایمنی، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی و سایر لوازم ضروری برای حفظ جان کارکنان، احتمال آسیب به افراد وجود دارد. هر فردی موظف است که پیش از انجام فعالیت های کاری، نسبت به تهیه ی انواع تجهیزت ایمنی لازم اقدام نماید. کفش ایمنی یکی از اصلی ترین تجیهزات ایمنی است که برای حفاظت از پا ها کاربرد دارد. به هنگام کار کردن ممکن است حوادثی همانند بریدگی، خراش، قطع شدن و... و. برای کارگران اتفاق بیفتد که منجر به حادثه ای ناگوار شود در صورتی که با استفاده از کفش ایمنی مناسب می توان از بروز این گونه حوادث جلوگیری کرد. کفش ایمنی در برند های مختلف در بازار به فروش می رسد که یکی از برند های پر طرفدار کفش نگهبان می باشد.

کفش ایمنی

کفش ایمنی چیست؟

کفش ایمنی نوعی از کفش است که با کفش های معمولی تفاوت داشته و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. کفش ایمنی دارای وزن سنگین تر و جنس بادوام و مقاوم تر از کفش های معمولی می باشد. در واقع این کفش طوری ساخته شده که در کنار استفاده ی راحت از آن، بتواند بیشترین مقاومت را در مقابل خطرات داشته باشد. استفاده از این تجهیز ایمنی می تواند موجب حفظ جان و سلامتی پرسنل کار شود. برای تهیه ی انواع کفش کار به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید و بهترین کفش های ایمنی مانند کفش نگهبان را خریداری کنید.

انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی با توجه به نوع فعالیت و خطراتی که در محیط های کاری وجود دارد در تنوع بالایی به تولید می رسد و افراد برای انتخاب یک کفش کار مناسب باید آن را در نوع مناسب با فعالیت مورد نظر انتخاب کنند. انواع کفش های ایمنی با ویژگی های مختلف به تولید می رسند که قبل از خرید باید با انواع کفش ها آشنایی داشته باشید. در ادامه به برخی از مهم ترین کفش کار اشاره می کنیم:

  • کفش ایمنی با سرپنجه فولادی و زیره پی یو یا پلی یورتان

کفش ایمنی با سرپنجه فولادی و زیره پلی یورتان نوعی از کفش کار است که در محیط های اسیدی، رقیق، روغنی، نفتی و همین طور کار در کارخانه ها از آن استفاده می شود. این کفش از پی یو تهیه شده و درجه ی ذوب پی یو ۸۰ درجه سانتی گراد است.

  • کفش ایمنی با سرپنجه فولادی با زیره تی پی یو

زیره ی پی یو بسیار مقاوم در برابر ساییدی، حرارت و خوردگی است اما پس از تولید آن، مواد دیگری به نام تی پی یو روی کار آمد که دارای مقاومت بالایی نسبت به پی یو بوده و برای محیط هایی مانند کار با غلظت اسید بالا، محیط های ماشین کاری و... می باشد. این کفش از نظر وزن، سنگین تر از کفش های پی یو می باشند.

  • کفش با زیره لاستیک یا ruber

این نوع کفش ایمنی مناسب برای محیط های اسیدی می باشد. این نوع مقاوم نوع زیره ی کفش کار را دارد و برای محیط های کاملا اسید می توان از آن استفاده کرد. همچنین به دلیل مقاومت بالای زیره ی این کفش، می توان از آن برای حرارت بسیار بالا مانند کار در کنار کوره نیز استفاده کرد. نقطه ذوب این نوع از کفش های ایمنی ۲۷۰درجه سانتی گراد می باشد.

  • کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت

کفش ایمنی محافظ جریان الکتریسیته می باشد. این نوع کفش فاقد فلز بوده و در دو نوع محافظ فشار ضعیف و فشار قوی به تولید می رسد.

  • کفش ایمنی کانداکتیو

این نوع از کفش ایمنی در محیط هایی با خطرات انفجار هادی جریان برق می باشد.

کفش ایمنی

انواع کفش ایمنی از نظر کاربرد

  • کفش کار پلاستیکی برای جلوگیری از صدمات شیمیایی
  • کفش ایمنی کفه فلزی مقاوم در برابر سوراخ شدن
  • کفش کار با کف پایی مخصوص برای محافظت از قوزک، پنجه و سایر قسمت های پا به هنگام فعالیت
  • کفش ایمنی با پنجه فولادی در مقابل فشار و ضربه از پا ها حفاظت می کند
  • کفش ایمنی با جنس بوتیل مقاوم در برابر مواد خورنده
  • کفش کار از پلاستیک محافظت کننده در مقابل جریان برق
  • کفش کار cp محافظت کننده در مقابل الکتریسیته

فروشگاه رادین ایمن با سال ها سابقه در حوزه ی عرضه ی کفش ایمنی، یکی از بهترین مجموعه ها در این عرصه می باشد و تنوعی بالا از تجهیزات ایمنی را برای شما در نظر گرفته است و با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع تجهیزات لازم را تهیه نمایید. برای تهیه ی انواع کفش کار مانند کفش نگهبان و سایر تجهیزات ایمنی به سایت رادین ایمن مراجعه کنید و انواع تجهیزات استاندارد را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

فروش کفش ایمنی با کیفیت بالا

کیفیت از مهم ترین فاکتور ها در خرید کفش ایمنی می باشد که نیاز به دقت دارد. در زمان خرید کفش ایمنی، کیفیت آن را مد نظر قرار دید تا بتوانید انتخاب خوبی را داشت باشید. برخی از برند ها مانند کفش نگهبان که شناخته شده و معتبر هستند دارای محصولات با کیفیتی می باشند. کفش نگهبان یکی از کفش های بسیار پر طرفدار است که با کیفیت ترین کفش ها را به تولید می رساند. فروشگاه رادین ایمن کفش نگهبان را در محصولاتش قرار داده و این محصول فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه رادین ایمن توزیع مستقیم انواع تجهیزات را در کیفیت های بسیار عالی ارائه می کند. فروش محصولات از طریق سایت رادین ایمن به صورت اینترنتی انجام می گیرد و متقاضیان خرید تجهیزات ایمنی همچون کفش ایمنی می توانند به سایت رادین ایمن مراجعه کنند و به صورت مطمئن خرید خود را انجام دهند.

خرید کفش ایمنی استاندارد

در زمان خرید کفش کار باید به استاندارد بودن آن توجه داشته باشید زیرا تمامی کفش ها به صورت استاندارد طراحی و ساخته نشده اند و باید به این موضوع اهمیت بالایی دهید تا بتوانید انتخاب بسیار مناسبی را داشته باشید زیرا در صورتی که کفش کار از استاندارد های لازم برخوردار نباشد، حفاظت کافی را از پا ها به عمل نخواهد آورد. مرکز رادین ایمن با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها انواع تجهیزات ایمنی را توزیع می کند و تنوع بالایی از کفش های ایمنی را برای کاربرد های متنوع در نظر گرفته است و یکی از فروشگاه های تخصصی در این زمینه است. بنابراین برای تهیه ی مطمئن انواع کفش ایمنی استاندارد، ما به شما فروشگاه بزرگ و معتبر رادین ایمن را معرفی می کنیم.

خرید کفش نگهبان به صورت اینترنتی

امروزه فروشگاه ها از شکل سنتی خارج شده اند و به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند و افراد از شهر های دیگر بدون مراجعه ی حضوری می تواند خرید انواع محصولات مورد نظر خود را انجام دهند. فروش اینترنتی کفش نگهبان توسط رادین ایمن برای پاسخگویی بهتر به مشتریان در نظر گرفته شد است و افراد می توانند به صورت اینترنتی انواع محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند. انواع تجهیزات ایمنی با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده اند و متقاضیان خرید کفش نگهبان با خرید اینترنتی کفش کار می توانند در زمان کوتاه و بدون معطلی و صرف زمان زیاد، خرید محصولات مورد نظر را انجام دهند.

https://radinimen.com/

کد خبر: ۱۶۰٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha