۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
آب در راس مشکلات تولیدی روستاهای شاهرود و میامی است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

آب در راس مشکلات تولیدی روستاهای شاهرود و میامی است

شاهرود- خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه آب در راس مشکلات تولیدی روستاهای شاهرود و میامی است، گفت: تامین آب به معنای رونق روستا و کاهش به شهرها مهاجرت است.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی و تولیدی در سطح روستاهای شهرستان های شاهرود و میامی به خصوص در بخش تولیدات کشاورزی، دامپروری، معدنی و گردشگری، تاکید کرد: از مسئولان درخواست داریم همانطور که به مشکلات واحدهای تولیدی پرداخته می شود به بحث توسعه اقتصادی روستاها نیز به صورت جدی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه آب اولویت مشکلات روستاهای استان سمنان است، افزود: از دیگر مسائلی که مردم روستاها به آن در بحث مشکلات شان اشاره می کنند ضرورت بهسازی راه های درون و بیرون روستایی است که مخاطرات زیادی را برای مردم این روستاها پدید می آورد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه اگر چه اقدامات خوبی صورت گرفته اما باید بازهم در زمینه تقویت روستاها برنامه های عملیاتی خوبی را اجرا کرد، ابراز داشت: در نشست هایی که مسئولان استان سمنان برگزار کرده اند زمان بندی برای رفع مشکلات در نظر گرفته شده و امیدواریم که این مشکلات بر حسب همین برنامه ریزی ها عملی شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha