۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
استقبال تجار قرقیزستان از سرمایه گذاری در پروژه های مختلف ایران
نایب‌رئیس شورای شهر بیشکک مطرح کرد

استقبال تجار قرقیزستان از سرمایه گذاری در پروژه های مختلف ایران

سلطانوویچ، نایب رئیس شورای شهر بیشکک قرقیزستان گفت: فرصت حضور در رویداد اقتصادی ایران اسکوکواکس را به تجار قرقیزستانی اعلام و شرایط مذاکرات را در طی هفته ای که در ایران هستیم فراهم می کنیم.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سلطانوف توکتوسون سلطانوویچ نایب رئیس شورای شهر بیشکک کشور قرقیزستان با بیان اینکه به دعوت شهرداری تهران برای حضور در نمایشگاه خواهر خواندگی شهرداری تهران هیئتی از نمایندگان شورای شهر بیشکک کشور قرقیزستان وارد ایران شده ایم، اظهار کرد: در حاشیه حضور این نمایشگاه بسیاری از تجار و سرمایه گذاران کشور قرقیزستان مذاکراتی با تجار ایرانی داشتند و از سرمایه گذاری در پروژه های مختلف ایران استقبال کردند.

وی ادامه داد: هیئت قرقیزستانی در حال جمع آوری اطلاعات در جریان مذاکرات با طرف ایرانی است و به محض ورود به قرقیزستان این اطلاعات مدون و مسنجم شده و برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری های آتی در ایران را آغاز خواهیم کرد.

نایب رئیس شورای شهر بیشکک کشور قرقیزستان با اشاره به اینکه امروز در حاشیه نمایشگاه خواهر خواندگی جلسه ای با دبیر کل رویداد (ایران اسکوکواکس) داشته ایم، گفت: مذاکرات و تعاملاتی برای حضور در این رویداد صورت گرفت و ما به طور قطع فرصت حضور در این رویداد بزرگ اقتصادی ایران( اسکوکواکس) را به تجار خود منتقل خواهیم کرد.

سلطانوویچ با اشاره به اینکه روز گذشته هم مذاکراتی با یک شرکت تجاری در رابطه با بازار مصالح ساختمانی ، پتروشیمی و لوله های پلاستیکی صورت گرفت ، گفت: پس از بررسی های صورت گرفته از این بازار ها شرایط و ظرفیت های بازار ایران را به تجار قرقیزستانی اعلام خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاران ایرانی در کشور قرقیزستان بسیار خوب معرفی شده اند و هم اکنون در کشور ما بسیاری از تجار و سرمایه گذاران با کشور ایران همکاری دارند همچنین در جلسه روز گذشته با شرایط کارخانجات ایران آشنا شدیم و نتیجه آن را به تجار خود اعلام خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۶۰٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha