۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
۱۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان سمنان انبار شد| کمبودی نداریم
در گفت‌وگو با بازار؛

۱۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان سمنان انبار شد| کمبودی نداریم

سمنان- عرب، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان انبار شده است، گفت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم نداریم.

جهانبخش عرب در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به نزدیکی ایام ورود زائران بیت الله الحرام و ماه محرم و احتمال افزایش تقاضای اقلام اساسی در بازارهای استان سمنان مانند برنج، گوشت و مرغ و ... تدابیر لازم اندیشیده شده است، تاکید کرد: همه اقلام مورد نیاز موجود و در انبار ذخیره هستند.

وی با بیان اینکه رصد و پایش روزانه تامین کالاهای اساسی در سراسر هشت شهرستان استان سمنان صورت می گیرد، بیان کرد: در تامین اقلام اساسی مردم مشکلی نداریم و روزانه تدارکات لازم در این زمینه دیده می شود.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این اطمینان خاطر در زمینه تامین اقلام مورد نیاز مردم وجود دارد، تاکید کرد: حجاج بیت الله الحرام استان و کسانی که از این سفر باز می‌گردند نیز جای نگرانی نداشته باشند چرا که تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی آنان نیز اندیشیده شده تا کمبودی در بازار نباشد.

رصد و پایش روزانه تامین کالاهای اساسی در سراسر هشت شهرستان استان سمنان صورت می گیرد

عرب با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ تن ذخیره گوشت مرغ استان سمنان جدای از توزیع روزانه مرغ است، تاکید کرد: ۲۵ تن گوشت قرمز به عنوان ذخیره در انبارهای استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ تن برنج خارجی تنها در انبارهای استان سمنان وجود دارد تا کمبود و مشکلی برای بازار پدید نیاید، بیان کرد: شرایط عرضه و تقاضا طبیعی است و میوه مورد نیاز مردم به میزان کفایت در بازار وجود دارد همچنین قیمت ها نیز شدیداً توسط بازرسی رصد می شود.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نظارت بر بازار های استان جدی و موثر است، گفت: اکیپ های بازرسی در تمام هشت شهرستان استان سمنان رسالت رصد و کنترل بازار را به صورت میدانی و محسوس بر عهده دارند.

عرب با بیان اینکه حدود ۱۷ هزار تن ذخیره شکر استان سمنان است، تاکید کرد: نزدیک به ۴۷ هزار تن ذخیره استراتژیک محصول گندم در استان سمنان است که در این شاخص ها هم کمبودی وجود ندارد همچنین از مردم می خواهیم که موارد تخلفات احتمالی مانند کم فروشی، احتکار، گران فروشی و ... را نیز با سامانه مرتبط به خصوص ۱۲۴ در میان بگذارند تا بازرسان به آن رسیدگی کنند.

کد خبر: ۱۶۰٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha