۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
برخورد دادگستری گلستان با دستگاه های سنگ انداز در مسیر تولید و سرمایه گذاری
رئیس کل دادگستری گلستان:

برخورد دادگستری گلستان با دستگاه های سنگ انداز در مسیر تولید و سرمایه گذاری

گرگان- آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با دستگاه های سنگ انداز در مسیر تولید و سرمایه گذاری برخورد می کند تاکنون هم در استان برای چندین دستگاه اجرایی در حوزه ترک فعل پرونده تشکیل شده است.

حیدر آسیابی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در حوزه تحقق شعار سال اگر دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر، سنگ اندازی و از اجرای مصوبات قانونی خودداری کنند در حوزه ترک فعل آنها اقدام می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: البته انتظار ما این است که خود دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل در مبارزه با فساد و بروکراسی اداری بر سر راه تولیدکنندگان به وظایف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: ما با تمام توان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، مطالبات قانونی بخش تولید و دانش بنیان را پیگیری و برای رفع موانع تلاش می‌کنیم.

وی از زمان بَر بودن فرآیند صدور مجوزها انتقاد کرد و گفت: نبود زمین برای اجرای طرح‌ها، اخذ تسهیلات و چالش در حوزه اخذ مجوزهای چندگانه از دستگاه‌های اجرایی عمده مشکلات بخش خصوصی به شمار می‌رود.

آسیابی با بیان اینکه فردی قصد سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در استان داشت، افزود: متاسفانه پس از گذشت مدت طولانی از زمان حضور این سرمایه گذار در استان، هنوز نهادهای مربوطه مجوزهای لازم را صادر نکردند و این سرمایه گذاری جذب استان نشده است.

وی در خاتمه یادآور شد: اگر روند کاغذبازی اداری در صدور مجوزها اصلاح نشود قطعاً در رابطه با توسعه شرکت‌های دانش بنیان در استان دچار مشکل خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۰٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha