۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
تولید و صادرات ام دی اف با کیفیت در خوزستان
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان خبرداد؛

تولید و صادرات ام دی اف با کیفیت در خوزستان

اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: متخصصان خوزستانی با تولید ام دی اف با کیفیت از باگاس نیشکر، نقش مهمی در رونق تولید و اشتغالزایی در استان ایفا کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان، عبدعلی ناصری اظهار کرد: در هر فصل تولید نیشکر، ۳۰۰ هزار تن پسماند باگاس در کارخانجات تولید شکر در خوزستان تولید می‌شود که برای ساخت ام دی اف وارد شرکت لوح سبز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ام دی اف‌های این شرکت مقاومت بالا در برابر فشار و شکستگی نسبت به نمونه‌های مشابه، زیبایی، جلوه پذیری و ثبات رنگ در گذر زمان، تنوع طرح و رنگ بالا دارند افزود: از دو سال پیش تا کنون با بهره گیری از توان داخلی، متخصصان کاربلد و استفاده از تجهیزات پیشرفته، ام دی اف‌های با کیفیت در شرکت لوح سبز جنوب تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۷۵ هزار متر مکعب ورق ام دی اف در این شرکت تولید شد افزود: برنامه ریزی‌ها برای افزایش این میزان به ۱۰۰ هزار مترمکعب در سال جاری انجام شده است.

ناصری گفت: اکنون این مجموعه با افزایش کیفیت تولید، علاوه بر صادرات ورق‌های ام دی اف به کشورهای ترکیه و عراق، افزایش فروش محصول و اشتغالزایی برای جوانان بومی منطقه را به دنبال داشته است و اکنون ۴۷۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha