۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
تامین مالی ۱۰ پروژه اولویت‌دار نیمه تمام در استان بوشهر از محل تسهیلات ماده ۵۶
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تامین مالی ۱۰ پروژه اولویت‌دار نیمه تمام در استان بوشهر از محل تسهیلات ماده ۵۶

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تامین مالی ۱۰ پروژه اولویت‌دار نیمه‌تمام با پیشرفت ۷۰ درصدی در استان بوشهر از محل تسهیلات ماده ۵۶ خبر داد.

علی باستین در حاشیه نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار و بویژه طرح‌هایی که مطالبات مردمی دارد در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در نشست با بانک‌های استان، راه‌های بهره‌گیری حداکثری از تسهیلات اعتباری از محل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نتایج خوبی گرفتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به حجم تسهیلات از این محل و تاثیر آن در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد استان خاطر نشان کرد: محدودیت منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان، ایجاب می‌کند از این تسهیلات برای تامین مالی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت‌دار استفاده شود.

باستین از تامین بودجه ۱۰ پروژه اولویت‌دار استان از محل تسهیلات فوق‌الذکر خبر داد و گفت: برای اخذ این تسهیلات، دستگاه‌های اجرایی استان باید با وزارتخانه مذاکره و با توجیه وزارتخانه و با ارجاع به بانک عامل، تسهیلات دریافت کنند.

وی از مدیران دستگاه‌های راه و شهرسازی و آب منطقه‌ای و بانک‌ها خواست که برای دریافت سهم بیشتری برای پروژه‌های نیمه تمام استان تلاش و رایزنی کنند.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی در سطح ملی در اختیار بانک‌ها است و هر استانی که پیگیری موثرتری داشته باشه بدون شک سهم بیشتری دریافت خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha