۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷
بازار سرمایه فرصت تمام قد اقتصاد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

بازار سرمایه فرصت تمام قد اقتصاد

بازار سرمایه یک فرصت تمام قد اقتصاد است و هر حرکت اقتصادی، تاثیر ویژه‌ای بر بازار سرمایه می‌گذارد، بنابراین دولت و مجلس باید به گونه ای تصمیم بگیرند که از بازار سرمایه حداکثر استفاده به عمل آید.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بهروز محبی نجم آبادی با بیان اینکه راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور ریشه در تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین دارد گفت: خوشبختانه از سال‌های گذشته تاکنون مجلس شورای اسلامی در بحث قانون گذاری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به صورت جدی وارد شده و اقدامات قابل توجهی را از این شرکت‌ها به منظور رشد و توسعه اقتصاد کشور در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه معتقد است یکی از راه‌های نجات تولید و ارتقای شاخص‌های اقتصادی در کشور، بر پایه تولید دانش بنیان است و قانون مجلس نیز راه را برای شرکت‌های دانش بنیان هموارتر کرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان در کیفیت و کمیت تولید تاثیرگذار هستند و باید به سمت تولید محصولات صادرات محور حرکت کنند، عنوان کرد: شاخص های اقتصادی نظیر ارزش پول ملی، تورم و غیره باید از مسیر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بررسی و بهبود یافته تا جهش تولید در کشور اتفاق بیفتد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن با بیان اینکه بازار سرمایه یک فرصت است و هر حرکت اقتصادی، تاثیر ویژه‌ای بر بازار سرمایه می‌گذارد، گفت: دولت و مجلس باید به گونه ای تصمیم بگیرند که از بازار سرمایه حداکثر استفاده به عمل آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: به طور قطع این آمادگی در بین نمایندگان مجلس وجود دارد که چنانچه در جایی مشکلاتی و تنگناهایی پدید آمد، از طریق دستگاه‌های اجرایی به تسهیل امور پرداخت و اگر قانونی لازم باشد در دستور کار قرار داده شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha