۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
افزایش بودجه ورزشی کارکنان صنعت نفت در حال پیگیری است
رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران:

افزایش بودجه ورزشی کارکنان صنعت نفت در حال پیگیری است

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران گفت: افزایش بودجه ورزشی، توجه به حقوق و مزایای مربیان ورزشی، توسعه زیرساخت‌ها و... از اولویت‌هایی است که امور ورزش شرکت ملی نفت ایران پیگیری می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، هادی افشار دوشنبه ( ۱۳ تیرماه) پس از بازدید از پایانه نفتی خارک، در نشست با رؤسا، کارکنان و مربیان امور ورزش این پایانه اظهار کرد: رکن پیشرفت هر جامعه‌ای منابع انسانی است و اگر منابع انسانی در شرایطی خوب زندگی کند و سلامت روح و جسم داشته باشد سبب بالا رفتن کارکرد اجتماعی‌اش می‌شود که سرانجام این سلامتی به بالا رفتن کارکرد تولید و کار منتج می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شما مسئولان و مربیان ورزشی در پایانه نفتی خارک جزو افتخارات صنعت نفت است، تصریح کرد: کار کردن در محیط‌های عملیاتی واقعاً عشق می‌خواهد و کار کردن در گرما و دوری از خانواده و رطوبت غیر از بیان عشق به ورزش و خدمت به خانواده‌ها واژه دیگری نمی‌شود برای آن تعریف کرد.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: افزایش بودجه ورزشی، توجه به حقوق و مزایای مربیان ورزشی، توسعه زیرساخت‌ها و توجه به ورزش همگانی، صدور شناسنامه سلامت کارکنان، تعامل در جهت استفاده کارکنان اقماری ساکن در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، اهواز و نکا از اماکن ورزشی از اولویت‌هایی است که از سوی امور ورزش شرکت ملی نفت ایران پیگیری و انجام می‌شود.

مراد مرادی، رئیس امور ورزش پایانه نفتی خارک در جریان بازدید میدانی از مجموعه‌های ورزشی پایانه نفتی خارک گزارشی از زیرساخت‌ها، تجهیزات، امکانات و مشکلاتی که در حوزه ورزش صنعت نفت در جزیره خارک وجود دارد، ارائه کرد.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha