۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
راه‌ اندازی تصفیه‌خانه پساب صنعتی پتروشیمی مروارید با هزینه ۱.۲ میلیون یورو + ۷۰ میلیارد ریال
مدیر عامل پتروشیمی مروارید خبر داد:

راه‌ اندازی تصفیه‌خانه پساب صنعتی پتروشیمی مروارید با هزینه ۱.۲ میلیون یورو + ۷۰ میلیارد ریال

بوشهر- مدیر عامل پتروشیمی مروارید از راه‌ اندازی تصفیه‌ خانه پساب صنعتی پتروشیمی مروارید با هزینه ۱.۲ میلیون یورو + ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سهراب قربان ظهر امروز در آیین افتتاح طرح تصفیه خانه پساب صنعتی پتروشیمی مروارید اظهار داشت: توجه به محیط زیست و رعایت الزامات زیست محیطی مورد تاکید این پتروشیمی قرار دارد.

وی افزود: در این مجموعه، محیط پیرامونی و همچنین حفاظت از محیط زیست اولویت اساسی است و در این زمینه هیچ گونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید در ارتباط با اهمیت این تصفیه خانه خاطر نشان کرد: پی ریزی طرح تصفیه خانه پساب صنعتی پتروشیمی مروارید از آن دست طرح‌های صنعتی‌ و زیست محیطی است که منطقه ویژه اقتصادی پارس به شدت به آن نیازمند است.

قربان تصریح کرد: پروژه طراحی، مهندسی، نصب و احداث تصفیه خانه پساب فرایندی با ظرفیت ۱۱۵ متر مکعب بر ساعت با سرمایه گذاری داخلی به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو و همچنین ۷۰ میلیارد ریال در این پتروشیمی به افتتاح رسیده است.

وی بیان کرد: این‌تصفیه خانه، فشار بر سایر تصفیه خانه‌های منطقه ویژه پارس جنوبی را کاهش می‌دهد و خودکفایی ۸۰ درصدی در این زمینه را سبب شده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha